Haemme viestintätiimiimme asiantuntijaa

Etsimme viestintätiimiimme terveydenhuoltoalasta kiinnostunutta viestinnän asiantuntijaa.

Tehtäviisi kuuluu Lääkäriliiton sisäisen ja ulkoisen viestinnän toteuttaminen ja kehittäminen osana liiton viestintätiimiä. Tuotat sisältöä erilaisiin materiaaleihin kuten tiedotteisiin, jäsen- ja uutiskirjeisiin ja hyödynnät työssäsi Lääkäriliiton kaikkia viestintäkanavia.

Toimit läheisessä yhteistyössä toimiston henkilökunnan, luottamushenkilöiden ja median sekä muiden sidosryhmien kanssa ja tuotat heille lisäarvoa asiantuntijuudellasi. Seuraat yhteiskunnallisia muutoksia ja haluat olla mukana keskustelemassa ajassa. Olet aktiivisesti vuorovaikutuksessa jäsentemme kanssa eri jäsentilaisuuksissa. Tehtäviisi kuuluu sosiaalisen median ja mediasuhteiden hoitamista. Lisäksi huolehdit asiantuntevasti ja tehokkaasti viestintätiimin normaaleista sisäiseen ja ulkoiseen viestintään liittyvistä perustehtävistä.

Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto sekä monipuolista kokemusta viestintäalan tehtävistä. Suomen kielen taitosi on moitteeton. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot. Työotteesi on joustava, innostunut ja oma-aloitteinen. Terveysalan tuntemus tai kokemus järjestötyöstä katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän vakaassa ja arvostetussa organisaatiossa. Pääset tutustumaan näköalapaikalta suomalaiseen terveydenhuoltoon. Vahvan asiantuntijaorganisaatiomme tuella sinulla on mahdollisuus menestyä ja kehittyä viestinnän ammattilaisena akateemisessa ympäristössä.

Lisätietoja tehtävästä antavat viestintäjohtaja Lauri Korkeaoja puh. 044 0788 282, tavoitettavissa ti 31.5. klo 11.30–13 ja 16-17 ja hallintojohtaja Jaana Heinonen 040 724 1072 sekä Arespartnersin seniorikonsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, tavoitettavissa ma 30.5.2022 klo 16–17 ja to 2.6.2022 klo 9–10. Lähetä ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen su 5.6.2022 mennessä Arespartnersin sivuilla.