Jäsenedut- ja tuotteet

• Lääkärilehti

Viikoittain ilmestyvä Lääkärilehti on maamme tärkein lääketieteellisen tiedon levittäjä ja terveysalan asiantuntijajulkaisu.

• Jäsenkortti ja Kollega-sovellus

Lääkäriliiton jäsenenä voit ladata älypuhelimeen tai tablettiin mobiilisovelluksen, joka sisältää jäsenkortin, Lääkärilehden ja konsultointipalvelu Kollegan. Perinteinen muovinen jäsenkortti on edelleen olemassa sovelluksen rinnalla.

• Vakuutukset

Lääkäriliitto on ottanut Pohjola Vakuutuksesta kaikille jäsenilleen potilasvakuutuksen sekä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen. Lisäksi liiton jäsenet saavat etuja vakuutuksista useilta eri yhteistyökumppaneilta. Pohjola Vakuutuksen edut muuttuvat talven aikana.

• Kortinlukija

Jokainen Lääkäriliiton jäsen voi tilata yhden kortinlukijan maksutta. Lääketieteen opiskelijat voivat tilata laitteen valmistumisensa jälkeen saatuaan Valviralta oikeuden harjoittaa lääkärin ammattia. Tilauslomake aukeaa kun jäsenrekisteriin on tallentunut muutos opiskelijajäsenestä lääkärijäseneksi ja siinä on pieni viive.

• Kalenteri

Lääkäriliiton jäsenkalenteri lähetetään syys-lokakuussa ilmestyvän Lääkärilehden liitteenä. Kalenteri on maksuton ja se lähetetään automaattisesti kaikille, jotka ovat saaneet sen edellisenä vuonna.

• Leimasin

Liiton jäsenet voivat tilata lääkärileimasimia jäsenetuhintaan.

• Käyntikortti

Voit tilata itsellesi käyntikortit, joihin painetaan liiton logo ja jäsenyyden ilmaiseva teksti valitulla kielellä. Tilaa käyntikortit tällä sivulla.

• Kirjat

Lääkäriliitto julkaisee mm. historiaan ja etiikkaan liittyviä teoksia sekä Lääkärimatrikkelia.

• Lomat ja loma-asuminen

Tarjoamme lomanviettoon ja vapaa-aikaan runsaasti vaihtoehtoja niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Uutuutena 50% edullisemmat äkkilähdöt. Tutustu tarjontaan ja suunnittele rentouttava tai aktiivinen loma!

• Akavalaiset edut

Lääkäriliiton jäsenyys oikeuttaa lukuisiin rahanarvoisiin etuihin. Member+ palveluun on koottu akavalaisille yhteiset edut ja palvelut. Liity mukaan!