Haemme talousjohtajaa

Haemme talousjohtajaa vastaamaan johtoryhmän jäsenenä Lääkäriliiton talouden suunnittelusta, johtamisesta ja seurannasta yhdessä taloustoimialan henkilöstön kanssa.

Tehtävässä vastaat johtoryhmämme jäsenenä Lääkäriliiton talouden suunnittelusta, johtamisesta ja seurannasta yhdessä taloustoimialan henkilöstön kanssa. Tehtävään kuuluvat myös Lääkäriliiton omistamien yritysten ohjaus, kiinteistöomaisuuden ja varallisuuden hoito sekä – erikseen niin sovittaessa – ICT-asiat. Vastaat toimialaasi kuuluvien päätösten valmistelusta ja toimeenpanosta. Toimit taloustoimialan kolmen hengen tiimin esihenkilönä ja viestit talousasioista sujuvasti organisaation johdolle, henkilöstöllemme sekä jäsenistölle.

Tehtävässä menestyminen edellyttää soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, vahvaa talousjohdon työkokemusta tai kokemusta muusta vaativasta taloustehtävästä, esim. controller-toiminnoista. Aiempi kokemus järjestötalouden parissa tai julkiselta sektorilta katsotaan eduksi.

Toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta tai erinomaisia valmiuksia johtaa asiantuntijoita sekä näyttöjä tavoitteellisesta toiminnan kehittämisestä. Ymmärrät erilaisia sopimusasioita, olet kiinnostunut verotuksesta ja tuot näistä näkemystä liiton eri hankkeisiin. Tehtävässä menestyminen edellyttää erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa. Englannin kielitaito on etu.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän vakaassa ja arvostetussa organisaatiossa. Pääset tutustumaan aitiopaikalta suomalaiseen järjestötoimintaan ja osallistumaan sen pitkäjänteiseen kehittämiseen. Vahvan ja taloudellisesti vakaan asiantuntijaorganisaatiomme tuella sinulla on mahdollisuus menestyä ja kehittyä ammattilaisena akateemisessa ympäristössä. Palveluksessamme myös työ ja vapaa-aika ovat tasapainossa.

Lisätietoja tehtävästä antavat hallintojohtaja Jaana Heinonen, puh. 040 7241072, tavoitettavissa ke 11.5.2022 klo 14–16 ja ma 16.5.2022 klo 10–14 sekä Arespartnersin seniorikonsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, tavoitettavissa to 12.5.2022 klo 13–14 ja ke 18.5.2022 klo 9–10.

Lähetä ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen ke 25.5.2022 mennessä Arespartnersin sivuilla.