Haemme piiriylilääkäriä Pohjois-Savoon

Haemme osa-aikaista piiriylilääkäriä toimimaan Pohjois-Savon hyvinvointialueen (ent. KYS-Erva) yhteistoiminta-alueella. Jätä hakemuksesi 12.2. mennessä.

Piiriylilääkärin tehtävänä on

• luoda kumppanuusasema hyvinvointialueen päättäjiin, yliopistoon ja muihin terveydenhuollon toimijoihin
  • vastata tiedonkulusta alueelta valtakunnan tasolle
  • vastata tiedonkulusta hyvinvointialueen pääluottamusmiesten ja liiton toimiston välillä
  • toimia ”Lääkäriliiton kasvoina” jäsenille, sekä koordinoida alueen valiokuntien työtä.

Tehtävä edellyttää

• monipuolista kokemusta lääkärin työstä
  • kiinnostusta edunvalvontaan sekä koulutus- ja terveyspolitiikkaan
  • yhteistyökykyä ja valmiutta matkustamiseen.

Tarjoamme

• mahdollisuuden vaikuttaa laaja-alaisesti terveydenhuollon asioihin
  • itsenäisen tehtäväkentän, johon on mahdollisuus myös itse vaikuttaa
  • työyhteisön aktiivisessa ja innostavassa lääkärijärjestössä.

Tehtävä on osa-aikainen siten, että työaika on noin 50 % normaalista viikkotyöajasta. Työskentelemme hybridimallissa, mikä tarjoaa hyvän mahdollisuuden organisoida oma työskentelynsä.

Lisätietoja tehtävästä antaa työmarkkinajohtaja Timo Kaukonen, puh. 040 171 5474 tai hallintojohtaja Jaana Heinonen, puh. 040 724 1072.

Hakemukset palkkatoivomuksineen on toimitettava 12.2.2023 mennessä sähköpostitse rekrytointi@laakariliitto.fi.

Suomen Lääkäriliiitto on yksi Suomen arvostetuimmista ammattiliitoista. Lääkärien toimintaympäristössä on tapahtumassa suuri muutos hyvinvointialueiden aloittaessa toimintansa. Tämä muutos huomioiden Lääkäriliitto on uudistetussa strategiassaan nostanut sekä paikallisen että valtakunnallisen edunvalvonnan toiminnan keskiöön. Lääkäriliiton alueellinen toiminta toteutetaan piiriylilääkärin ja paikallisten toimijoiden yhteistyönä.