Haemme Lääkäriliitolle järjestöpäällikköä

Haemme jäsenpalvelut-toimialalle kokenutta järjestöpäällikköä. Jätä hakemuksesi 16.1.2023 mennessä.

Järjestöpäällikkö vastaa

• luottamusmiesjärjestelmästä sekä järjestövalmiuden rakentamisesta ja ylläpidosta
  • liiton tavoitteita tukevasta järjestöyhteistyöstä ja -toiminnasta
  • liiton ala- ja paikallisosastojen toiminnasta

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme

• lääkärin tutkintoa ja mielellään luottamusmiestaustaa
  • innostavaa otetta työhön sekä hyviä vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja
  • kykyä suunnitelmalliseen ja itsenäiseen työskentelyyn pitkäjänteisissä hankkeissa
  • hyvää paineensietokykyä

Nautit työskentelystä jäsenrajapinnassa ja osallistut myös jäsenneuvontaan. Toiminnan kehittäminen on sinulle luontevaa etkä pelkää käytännön työtä. Osallistut mielelläsi luottamusmieskoulutuksen suunnitteluun ja toteutukseen sekä erilaisiin jäsentilaisuuksiin niin puhujana kuin pitääksesi yllä kontaktia jäseniimme.

Tehtävä on osa-aikainen, noin 50 % työajalla. Voit tehdä osittain etätyötä, mutta tulet mielelläsi viihtyisään toimistoomme Helsingin Mäkelänkadulle työskentelemään yhdessä muun tiimin kanssa.

Tarjoamme haasteellisen ja monipuolisen tehtäväkentän sekä asiantuntijaorganisaatiomme tuen. Pääset aitiopaikalle seuraamaan terveydenhuollon ja lääkärin työn kehittymistä uudessa toimintaympäristössä. Saat mahdollisuuden vaikuttaa järjestötoimintamme kehittymiseen.

Lisätietoja tehtävästä antavat jäsenpalvelut-toimialan johtaja Liisa Aro puh. 050 4077185 ja hallintojohtaja Jaana Heinonen puh. 040 7241072.

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@laakariliitto.fi 16.1.2023 mennessä.

Lääkäriliitto on ammattijärjestö, johon kuuluu 94 % Suomessa toimivista lääkäreistä. Lääkäriliitto huolehtii lääkärien edunvalvonnasta, kehittää terveydenhuoltoa, lääkärien koulutusta ja lääketieteen etiikkaa sekä edustaa suomalaisia lääkäreitä useissa kansainvälisissä järjestöissä.

Pääosa jäsenistämme tekee työtä kunnallisissa terveyskeskuksissa ja sairaaloissa. Yhä useampi lääkäri työskentelee yksityisten palveluntuottajien palveluksessa tai itsenäisinä ammatinharjoittajina. Valtion palveluksessa on satoja lääkäreitä. Liiton toimistossa Helsingin Vallilassa työskentelee noin 55 henkeä.