Lääkäripäivät käynnistyvät keskiviikkona 25.1.

Suomen suurin lääkärien täydennyskoulutustapahtuma järjestetään tällä viikolla keskiviikosta perjantaihin 25. - 27.1. Kokosimme avuksesi tiiviin tietopaketin.

Pääsylippu

Saat ilmoittautumisesi mukaisen pääsylinkin ja/tai rintamerkin Lääkäripäiville sähköpostitse ennen tapahtumaa. Tulosta rintamerkki mukaasi. Messukeskuksen sisäänkäyntien läheltä saat rintamerkille muovitaskun ja kaulanauhan. Pidä rintamerkki kaulassasi tapahtuman ajan.

Aukioloajat ja kurssien aikataulu

Messukeskus on avoinna kävijöille tapahtumapäivinä. Ovet avataan yleensä tuntia ennen tapahtumaa. Seuraa digitaalisia opasteita oikeaan luentosaliin tai näyttelyalueelle.

Keskiviikon kurssiohjelma alkaa klo 8.00 ja päivä päättyy Avajaisjuhlan jälkeen, joka alkaa klo 17.00. Torstaina kurssiohjelma alkaa klo 8.00 ja päivä päättyy n. klo 17.30. Perjantaina kurssiohjelma alkaa 8.15 ja päättyy n. klo 17.00.

Saavuthan luentosaleihin ja kursseille hyvissä ajoin. Turvallisuuden varmistamiseksi osallistujia otetaan kurssisaleihin sisään vain istumapaikalle.

Lääkäritori ja muu näyttelyalue

Lääkäripäivien näyttelyalueella Messukeskuksessa voit tutustua näytteilleasettajien osastoihin ja tavata tuttujasi.

Lääkäriliiton oma osasto, Lääkäritori, löytyy osastolta 1a10. Tapaat siellä koko Lääkäripäivien ajan liiton asiantuntijoita sekä Nuorten Lääkärien Yhdistyksen NLY:n, Suomen yleislääkärit GPF ry:n ja Lääkärilehden edustajia, jotka vastaavat mielellään kysymyksiisi. Tule juttelemaan.

Lääkäritorilla voit myös mm. päivittää tietosi jäsentietojärjestelmään, pyöräyttää onnenpyörää ja tehdä samalla hyvää, ja tutustua sähköiseen henkilökorttiin torstaina 26.1.

Lääkäripäivät on mainio tilaisuus tavata paitsi vanhoja tuttuja myös tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin. Sinkku, nappaa mukaasi kultainen tarra Lääkäritorilta, liimaa se pääsylippusi yläkulmaan ja käy rohkeasti muiden tarran kantajien juttusille.

Näyttely on avoinna

• Keskiviikkona klo 9.30–17.00
  • Torstaina klo 9.30–18.00
  • Perjantaina klo 9.30–15.30

Tutustu näyttelyn ohjelmaan etukäteen tästä.
(Linkki vie Messukeskuksen verkkosivuille.)

Lääkäripäivien verkkosivut ja tapahtumasovellus

Lääkäripäivien verkkosivuilta löydät mm. kurssiohjelman, hinnat ja ilmoittautumisohjeet, sekä mielenkiintoisia artikkeleita kurssien taustoista. Voit myös tulostaa itsellesi ennakko-ohjelman.

Lataa älypuhelimeesi Eventos Mobile appikaupastasi (Google Play, App Store) ja käytä aktivoimiseen koodia 6058. Tapahtumasovelluksessa voit mm. merkitä suosikkikurssisi ja käyttää helposti viestiseinää. Myös oheisohjelmat, saapumisohjeet jne. löytyvät tapahtumasovelluksesta. Opasteita tapahtumasovelluksen lataamiseen löytyy myös paikan päältä Messukeskuksesta sähköisistä näytöistä.

Etäkurssit ja tallenteet

Lääkäripäivien ohjelman etäkurssit näkyvät tapahtuma-alustalla lähetysaikana ja tallenteet tulevat nähtäville esitystä seuraavana päivänä. Ne säilyvät katseltavissa 12.2. klo 23.59 asti.

Jos et ole vielä ilmoittautunut mukaan, voit tehdä sen täällä.

Tervetuloa Lääkäripäiville!