Virtahepo Lääkäritalossa -podcastsarja on käynnistynyt

Virtahepo Lääkäritalossa -podcastissa pureudutaan vaihtuvien vieraiden kanssa siihen, miksi terveydenhuollossa on monia ilmiöitä ja prosesseja, joista on vaikea puhua. Yhdessä etsitään näkökulmia ja oivalluksia, jotka edistäisivät hedelmällistä keskustelua.

Podcastin ensimmäisessä jaksossa podia isännöivä Lääkäriliiton viestintäjohtaja Lauri Korkeaoja kartoittaa ja hahmottelee Lääkäriliiton toiminnanjohtaja Janne Aaltosen kanssa yleiskuvaa terveydenhuollon hankalista kysymyksistä. Tulevissa jaksoissa hankaliin kysymyksiin tartutaan tiukemmin yksitellen noin puolen tunnin mittaisissa jaksoissa.

Virtahepo Lääkäritalossa -podcastin löydät osoitteesta lääkärilehti.fi/podcastit. Voit myös kuunnella muut Lääkärilehden podcastit lehden verkkosivuilta tai suoraan SoundcloudistaSpotifysta tai Applen podcasteista.

Anna podcastista palautetta tai ehdota kiperää teemaa käsiteltäväksi, tekijät tavoitat sähköpostitse viestinta@laakariliitto.fi