Puhutaan eutanasiasta -seminaarin 18.3.2024 tallenne on nyt katseltavissa

Maanantaina 18.3.2024 Lääkäritalossa pidetyn Puhutaan eutanasiasta -seminaarin tallenne on nyt saatavilla. Tekstitetty versio tulee saataville pian.

Puhutaan eutanasiasta -seminaari oli kahden tunnin keskustelutilaisuus, jonka tavoitteena oli lisätä tietoa eutanasiasta eri näkökulmista.
Seminaarissa puheenvuoron saivat useat asiantuntijat:

• Käsitteet ja juridiikka, Mervi Kattelus, terveyspolitiikan asiantuntija, Lääkäriliitto
  • Palliatiivisen hoidon nykytila, professori, ylilääkäri Tiina Saarto, HUS Syöpäkeskus
  • Kansainväliset kokemukset, Janne Aaltonen, toiminnanjohtaja, Lääkäriliitto
  • Puoltava ja vastustava kanta, LL, VTK, kirjailija Juha Hänninen ja LL, TM Kalle Mäki

Siirry tästä katselemaan tallennetta ja tutustumaan asiantuntijoiden diaesityksiin. (Edellyttää Fimnet-kirjautumista)

Eutanasiasta voit keskustella myös liiton verkkosivujen keskustelualustalla (edellyttää Fimnet-kirjautumisen). Pääset sinne tästä.