Jäsenedut- ja tuotteet

• Lääkärilehti

Lääkärilehti on maamme tärkein lääketieteellisen tiedon levittäjä ja terveysalan asiantuntija.

• Vakuutukset

Lääkäriliitto on ottanut Pohjola Vakuutuksesta kaikille jäsenilleen potilasvakuutuksen sekä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen. Lisäksi liiton jäsenet saavat etuja vakuutuksista useilta eri yhteistyökumppaneilta.

• Lääkäri.fi - Lääkäriliiton jäsenten oma mobiilisovellus

Lääkärilehden uutiset reaaliaikaisesti. Lääkäriliiton ajankohtaiset asiat ja palvelut. Kaikki kätevästi mobiilissa.

• Jäsenkortti

Lääkäriliiton jäsenkortti on sähköinen. Muovinen jäsenkortti poistui käytöstä vuonna 2023.

• Kollega-palvelu

Kollega-palvelu on tietoturvallinen ja tehokas alusta lääkärien väliseen konsultointiin ja ammatilliseen keskusteluun. Lääkäriliiton jäsenenä voit ladata palvelun älypuhelimeen tai tablettiin, tai käyttää palvelua selaimella. Kollega-palvelun mobiiliversio sisältää myös Lääkäriliiton sähköisen jäsenkortin ja Lääkärilehden viimeisimmät sisällöt.

• Kortinlukija

Jokainen Lääkäriliiton jäsen voi tilata vain yhden kortinlukijan maksutta.
    Lääketieteen opiskelijat voivat tilata laitteen valmistumisensa jälkeen saatuaan Valviralta oikeuden harjoittaa lääkärin ammattia.
    Tilauslomake aukeaa kun jäsenrekisteriin on tallentunut muutos opiskelijajäsenestä lääkärijäseneksi (tässä voi olla pieni viive).

• Kalenteri

Voit tilata paperisen kalenterin Tietoni-palvelussa.

• Leimasin

Liiton jäsenet voivat tilata lääkärileimasimia jäsenetuhintaan.

• Lomat ja loma-asuminen

Tarjoamme lomanviettoon ja vapaa-aikaan runsaasti vaihtoehtoja niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Uutuutena 50% edullisemmat äkkilähdöt. Tutustu tarjontaan ja suunnittele rentouttava tai aktiivinen loma!

• Lääkärimatrikkeli

Suomen lääkärit -matrikkeli sisältää Suomessa toimivien lääkärien koulutustiedot ja työhistoriat, julkaisujen aihepiirit ja huomionosoitukset. Lääkärimäärän kasvun myötä matrikkeli on ollut joka kerta ilmestyessään aiempaa laajempi.

• Kirjat

Lääkäriliitto julkaisee mm. historiaan ja etiikkaan liittyviä teoksia sekä Lääkärimatrikkelia.

• Akavalaiset ja muut edut

Lääkäriliiton jäsenyys oikeuttaa lukuisiin rahanarvoisiin etuihin. Member+ palveluun on koottu akavalaisille yhteiset edut ja palvelut. Liity mukaan!