Lääkäri.fi - Lääkäriliiton jäsenten oma mobiilisovellus

Lääkärilehden uutiset reaaliaikaisesti. Lääkäriliiton ajankohtaiset asiat ja palvelut. Kaikki kätevästi mobiilissa.

Lääkäriliiton jäsenille suunniteltu uusi Lääkäri.fi-mobiilisovellus kokoaa lääkärin tärkeät palvelut yhteen paikkaan. Sovelluksesta rakentuu tärkein väylä Lääkäriliiton ja sen jäsenten välille.

Lääkärilehden uutiset voit lukea sovelluksessa reaaliaikaisesti, osan jopa verkkosivuja aiemmin. Näet sovelluksesta myös muut Lääkäriliiton ajankohtaiset uutiset, tiedotteet ja kannanotot ajankohtaisiin aiheisin. Sovelluksesta saa yhteyden Lääkäriliittoon, ja siitä pääsee suoraan niin Fimnetiin kuin Kollega-palveluun. Usein kysytyt kysymykset auttavat akuuteissa vaikkapa sähköiseen lääkemääräykseen, työehtoihin ja liiton etuihin liittyvissä kysymyksissä. Liiton palveluja on tulossa sovellukseen ajan kanssa lisää.

Sovellus on ladattavissa Applen puhelimiin App Storesta ja Android-puhelimiin Google Play -kaupasta, löydät sen nimellä Lääkäri.fi. Lääkäriliiton jäsenyys tarkastetaan ensimmäisellä käyttökerralla puhelinnumeron avulla. Fimnet-tunnuksia ei tarvita.

Pääset lataamaan sovelluksen myös alla olevista linkeistä:

App Store

Google Play

Tutustu yleisimpiin sovelluksesta esitettyihin kysymyksiin täällä.