Lomat ja loma-asuminen

Tarjoamme lomanviettoon ja vapaa-aikaan runsaasti vaihtoehtoja niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Uutuutena 50% edullisemmat äkkilähdöt. Tutustu tarjontaan ja suunnittele rentouttava tai aktiivinen loma!

Liiton lomaosakkeet

Äkkilähdöt ja muut vapaana olevat viikot juuri nyt

Uutta: Kolme viikkoa ennen loman alkua vapaana olevien kohteiden hinnat putoavat 50 %. Hinnat päivittyvät perjantaisin kello 9 mennessä. Äkkilähdöt ovat varattavissa vain puhelimitse. Ole nopea! Kaikki vapaat viikot toukokuun loppuun näkyvät kohdassa Vapaat viikot. Tutustu tarjontaan Holiday Club Yrityspalvelussa.

Lääkäriliiton lomaosakkeet viikoiksi 23-51/2024 ovat jäsenten haettavina 28.3. - 21.4.2024. Arvonta tapahtuu 23.4.2024. Arvonnan tulokset lähetetään kaikille hakijoille sähköpostitse.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat sekä peruutuspaikat ovat varattavissa Holiday Club Yrityspalvelussa ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alta alkaen 30.4.2024 klo 10:00.

Näin varaat huoneiston:

1. Katso ensin Lääkäriliiton käyttäjätunnus ja salasana Holiday Club Yrityspalveluun (Fimnet-kirjautuminen).
2. Kirjaudu liiton tunnuksilla Holiday Club Yrityspalveluun
3. Mene kohtaan Vapaat viikot -> kirjaudu henkilökohtaisilla tunnuksilla
4. Katsele hintoja ja tietoja kohteista sekä tee hakemus/varaus

Huom! Itse sivustolle kirjaudutaan liiton yleistunnuksilla, mutta Vapaat viikot ja Arvonta ovat henkilökohtaisen kirjautumisen takana. Palvelua ensimmäistä kertaa käyttävä asiakas: Rekisteröi uusi käyttäjä. Palvelua jo käyttänyt asiakas: Käyttäjätunnuksena toimii Fimnet-tunnus. Jos sinulla on ongelmia kirjautumisen kanssa, olethan yhteydessä Holiday Clubin Yrityspalveluun.

Lomaosakkeita on Katinkullassa, Kuusamossa, Punkaharjulla, Saariselällä, Tahkolla, Tampereella, Vierumäellä ja Åressa Ruotsissa. Jäsenille lomahuoneistot ovat huomattavasti markkinahintoja edullisempia. Tutustu kohteisiin tästä.

Lomaosakkeet ovat haettavissa keväisin ja syksyisin. Hakuajoista tiedotetaan varaussivulla, Lääkärilehdessä ja liiton sivuilla.

Arvonta on oikeudenmukainen tapa jakaa loma-ajankohdat sesonkiviikoille. Kaikille hakijoille ilmoitetaan tuloksista sähköpostilla. Mikäli hakukierrokselta jää vapaita lomaviikkoja, voi niitä varata Holiday Club Yrityspalvelussa-> Vapaat viikot.

Liiton huoneistot ovat tasokkaita, hyvin varusteltuja ja tilavia. Suurimmassa osassa on 2-3 makuuhuonetta. Lisävuoteet, lapsi- ja lemmikkieläinpaketit eivät välttämättä sisälly hintaan.

Muut Holiday Club -edut
Liiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien kotimaan lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen, (ei koske Villas -huoneistoja eikä hotellimajoitusta). Minimivaraus 2 vrk.
Varaukset Holiday Clubin sivuilta kampanjakoodilla LAAKARILIITTO25 tai puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900 (ma–pe 9–17).

Varauksen voi tehdä helposti myös verkosta Holiday Clubin etusivulta syöttämällä 'onko sinulla kampanjakoodia?' kenttään koodin LAAKARILIITTO25. Huomioithan, että yrityspalveluun ei voi olla kirjautuneena samanaikaisesti, muutoin kampanjakoodi-kenttä ei näy.

A-Lomien mökit ja lomaosakkeet

Akava-järjestöjen Lomayhdistys – A-lomat ry omistaa mökkejä ja lomaosakkeita, joita vuokrataan jäsenhintaan. Se myös välittää muiden liittojen lomaosakkeita kaikille akavalaisille. Kaikki lomaviikot varataan member+ palvelun kautta osoitteessa https://www.memberplus.fi/lomahuoneistot/. Lomahuoneistot on varattavissa aina kuusi kuukautta eteenpäin.

Kansainvälinen Intervac-kodinvaihto

A-lomilla on kansainvälisen lomapalvelujärjestön Intervacin edustus. Intervacin jäseneksi voi liittyä A-lomien kautta.