Lomat ja loma-asuminen

Tarjoamme lomanviettoon ja vapaa-aikaan runsaasti vaihtoehtoja niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Uutuutena 50% edullisemmat äkkilähdöt. Tutustu tarjontaan ja suunnittele rentouttava tai aktiivinen loma!

Liiton lomaosakkeet

Äkkilähdöt ja muut vapaana olevat viikot juuri nyt

Uutta: Kolme viikkoa ennen loman alkua vapaana olevien kohteiden hinnat putoavat 50 %. Hinnat päivittyvät perjantaisin kello 9 mennessä. Äkkilähdöt ovat varattavissa vain puhelimitse. Ole nopea! Kaikki vapaat viikot toukokuun loppuun näkyvät kohdassa Vapaat viikot. Tutustu tarjontaan Holiday Club Yrityspalvelussa.

Lomaosakkeet viikoille 52/19 - 22/20 ovat jäsenten haettavina 16.9. - 13.10.2019. Arvonta suoritetaan 15.10.2019.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat tulevat varattaviksi painikkeen "Vapaat viikot" alle 22.10.2019 klo 10.00.

Näin varaat huoneiston:
1. Katso ensin Lääkäriliiton käyttäjätunnus ja salasana Holiday Club Yrityspalveluun (Fimnet-kirjautuminen).
2. Kirjaudu liiton tunnuksilla Holiday Club Yrityspalveluun
3. Mene kohtaan Vapaat viikot -> kirjaudu henkilökohtaisilla tunnuksilla
3. Katsele hintoja ja tietoja kohteista sekä tee hakemus/varaus

Lomaosakkeita on Katinkullassa, Kuusamossa, Punkaharjulla, Saariselällä, Tahkolla, Tampereella, Vierumäellä ja Åressa Ruotsissa. Jäsenille lomahuoneistot ovat huomattavasti markkinahintoja edullisempia. Tutustu kohteisiin: http://holidayclub.visualizer360.com/

Lomaosakkeet ovat haettavissa keväisin ja syksyisin. Hakuajoista tiedotetaan varaussivulla, Lääkärilehdessä ja liiton sivuilla.

Huom! Itse sivustolle kirjautudutaan liiton yleistunnuksilla, mutta Vapaat viikot ja Arvonta ovat henkilökohtaisen kirjautumisen takana. Palvelua ensimmäistä kertaa käyttävä asiakas: Rekisteröi uusi käyttäjä. Palvelua jo käyttänyt asiakas: Käyttäjätunnuksena toimii Fimnet-tunnus. Jos sinulla on ongelmia kirjautumisen kanssa, olethan yhteydessä Holiday Clubin Yrityspalveluun.

Arvonta on oikeudenmukainen tapa jakaa loma-ajankohdat sesonkiviikoille. Kaikille hakijoille ilmoitetaan tuloksista sähköpostilla. Mikäli hakukierrokselta jää vapaita lomaviikkoja, voi niitä varata Holiday Club Yrityspalvelussa-> Vapaat viikot.

Liiton huoneistot ovat tasokkaita, hyvin varusteltuja ja tilavia. Suurimmassa osassa on 2-3 makuuhuonetta. Lisävuoteet, lapsi- ja lemmikkieläinpaketit eivät välttämättä sisälly hintaan.

Kansainväliset RCI-lomat

RCI:n ja Holiday Clubin yhteistyön myötä Lääkäriliiton jäsenet voivat varata kansainvälisiä RCI-lomia. Kohteita on yli 7000 ympäri maailmaa 3-5 tähden luokituksella.

Kohteita pääsee selaamaan RCI:n lomakeskusluettelossa. Saatavuustietoja pääsee katsomaan vain rekisteröitymällä. Varaustiedustelut tästä numerosta (Fimnet-kirjautuminen).

RCI-loman majoituksen hinta muodostuu RCI:n veloittamasta vaihtomaksusta ja Holiday Club yrityspalvelun veloittamasta Lääkäriliiton käyttömaksusta. RCI:n veloittamat vaihtomaksut ovat:

• Holiday Club Resorts omiin lomakohteisiin (Suomi, Calahonda, Åre) 167 €/viikko
  • Euroopan lomakohteisiin tai muihin Suomen lomakohteisiin (ei Holiday Club-kohteet) 223 €/viikko
  • Euroopan ulkopuolella sijaitseviin lomakohteisiin 223 €/viikko

Tämän lisäksi veloitetaan Lääkäriliiton käyttömaksu 250 €/viikko.

Varaa RCI-loma Holiday Club yrityspalvelussa -> RCI (vaatii kirjautumisen liiton tunnuksilla, ks. yllä)

Esimerkkejä kansainvälisistä RCI-kohteista ja hinnanmuodostuksesta

A-Lomien mökit ja lomaosakkeet

Akava-järjestöjen Lomayhdistys – A-lomat ry omistaa mökkejä ja lomaosakkeita, joita vuokrataan jäsenhintaan. Se myös välittää muiden liittojen lomaosakkeita kaikille akavalaisille. Kaikki lomaviikot varataan member+ palvelun kautta osoitteessa https://www.memberplus.fi/lomahuoneistot/ Lomahuoneistot on varattavissa aina kuusi kuukautta eteenpäin.

Kansainvälinen Intervac-kodinvaihto

A-lomilla on kansainvälisen lomapalvelujärjestön Intervacin edustus. Intervacin jäseneksi voi liittyä A-lomien kautta.