Lääkärimatrikkeli

Suomen Lääkärit -matrikkeli sisältää kaikkien Suomessa toimivien lääkärien koulutustiedot ja työhistoriat, julkaisujen aihepiirit ja huomionosoitukset. Lääkärimäärän kasvun myötä matrikkeli on ollut joka kerta ilmestyessään aiempaa laajempi.

Aluksi matrikkelit ilmestyivät 8–11 vuoden välein. Vuodesta 1952 matrikkeli on ilmestynyt säännöllisesti viiden vuoden välein. Näin ollen Suomen lääkärit 2022 on jo 23. lääkärimatrikkeli.

Suomen lääkärit 2022 -matrikkeli julkaistaan toukokuussa 2023

Jäsenet saavat lähiaikoina sähköpostitse kutsun Lääkärimatrikkelin verkkopalveluun päivittämään tietonsa.

Kun päivität tietosi sähköisesti 9.10.2022 mennessä, osallistut Oura-älysormuksen arvontaan (3 kpl). Tämän jälkeen ei-vastanneille lähetetään kyselylomake postitse. Päivitäthän tietosi, vaikkei muutoksia olisi tullut edellisen matrikkelin jälkeen.

Jos et halua vastata matrikkelikyselyyn, julkaisemme ainoastaan lain sallimat minimitiedot (etu- ja sukunimi, syntymäaika ja tutkintotiedot). Tietojen julkaisun voi kieltää Lääkärimatrikkelin verkkopalvelussa tai vastauslomakkeella.

Lääkärimatrikkeli julkaistaan painetun version lisäksi sähköisenä versiona. Painetun matrikkelin tilanneet saavat samaan hintaan myös pääsyn sähköiseen matrikkeliin. Voit myös tilata ainoastaan sähköisen matrikkelin, jolloin hinta on hieman edullisempi. Matrikkelin ennakkotilauksen voit tehdä samalla kun päivität tietosi. Ennakkotilaushinta on edullisempi kuin jälkikäteen tilattuna.

Ohjeet tietojen päivittämisestä sekä matrikkelin hinnat lisätään tälle sivulle lähiaikoina.