Lääkärimatrikkeli

Suomen Lääkärit -matrikkeli sisältää kaikkien Suomessa toimivien lääkärien koulutustiedot ja työhistoriat, julkaisujen aihepiirit ja huomionosoitukset. Lääkärimäärän kasvun myötä matrikkeli on ollut joka kerta ilmestyessään aiempaa laajempi.

Aluksi matrikkelit ilmestyivät 8–11 vuoden välein. Vuodesta 1952 matrikkeli on ilmestynyt säännöllisesti viiden vuoden välein. Näin ollen Suomen lääkärit 2022 on jo 23. lääkärimatrikkeli.

Päivitä tietosi Suomen Lääkärit 2022 -matrikkelia varten viimeistään 30.1.2023

Päivitäthän tietosi ensisijaisesti verkkopalvelussa. Muistathan, että kaikkia pyydettyjä kenttiä ei tarvitse välttämättä täyttää.

Jos et halua vastata matrikkelikyselyyn, julkaisemme ainoastaan lain sallimat minimitiedot (etu- ja sukunimi, syntymäaika ja tutkintotiedot). Tietojen julkaisun voi myös kieltää Lääkärimatrikkelin verkkopalvelussa.

Tietojen päivittäminen

Jäsen:

• Jäsenet päivittävät tietonsa sähköisesti osoitteessa matrikkeli.laakariliitto.fi tai postitse lähetettävällä lomakkeella.
  • Sähköiseen palveluun kirjaudutaan Fimnet-tunnuksilla.

Ei-jäsen:

Ongelmatapauksissa voit olla yhteydessä matrikkelin toimitukseen matrikkeli2022@laakariliitto.fi, puh. 050 525 7133 (puhelinajat ma ja ke klo 13-14.30, pe klo 12-13.30). Jos Fimnet-tunnuksesi on hukassa, tilaa uusi osoitteessa fimnet.fi/tunnus.

Suomen lääkärit 2022 -matrikkeli julkaistaan toukokuussa 2023

Lääkärimatrikkeli julkaistaan painetun version lisäksi sähköisenä versiona. Painetun matrikkelin tilanneet jäsenet saavat samaan hintaan myös pääsyn sähköiseen matrikkeliin. Voit myös tilata ainoastaan sähköisen matrikkelin, jolloin hinta on hieman edullisempi. Ennakkotilauksen voit tehdä kätevästi verkkopalvelussa tietojen päivittämisen yhteydessä.

Matrikkelin hinnat

Jäsen Ei-jäsen