Ratkaisijat-tiimi

Toiminnot

Olet tervetullut Lääkäriliiton jäseneksi, kun sinulla on oikeus toimia lääkärinä Suomessa. Tässä on ohjeet sekä ensimmäistä kertaa että uudelleen jäseneksi liittyville.

Uudelle jäsenelle liittymisvuoden jäsenyys on ilmainen. Voit määrittää haluamasi liittymisajankohdan hakulomakkeen lopussa.

Jos olet aikaisemmin ollut liiton jäsen, liittymisvuoden jäsenmaksukausi on puoli vuotta. 1.– 30.6. välisenä aikana liittyvät maksavat täyden liittymisvuoden jäsenmaksun. 1.7.– 31.12. välisenä aikana liittyvä maksavat liittymisvuoden jäsenmaksusta puolet. Voit valita halutun liittymisajankohdan hakulomakkeen lopussa.

Jäsenhakemukset käsitellään Lääkäriliiton hallituksen kokouksessa. Jäsenyys alkaa sinä päivänä, jolloin hallitus hyväksyy hakemuksen. Vuonna 2019 hallitus kokoontuu seuraavina päivinä: 25.1., 14.2., 14.3., 10.4., 16.5., 7.6., 23.8., 19.9., 11.10., 22.11. ja 12.12.

Hakemusten tulee olla perillä viikkoa ennen kokousta.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta täyttää sähköistä jäsenhakemusta niin tulosta jäsenhakemus ja täytä se huolellisesti. Liitä mukaan kopio Valviran luvasta, josta käy ilmi, että sinulla on lupa toimia lääkärinä Suomessa. Lähetä hakemus allekirjoitettuna osoitteella: Jäsenhakemukset, Suomen Lääkäriliitto, PL 49, 00501 Helsinki.

Jäsenhakemus