Liity jäseneksi

Olet tervetullut Lääkäriliiton jäseneksi, kun sinulla on oikeus toimia lääkärinä Suomessa.

Uudelle jäsenelle liittymisvuoden jäsenyys on ilmainen. Voit määrittää haluamasi liittymisajankohdan hakulomakkeen lopussa.

Jos olet aikaisemmin ollut liiton jäsen, liittymisvuoden jäsenmaksukausi on puoli vuotta. 1.– 30.6. välisenä aikana liittyvät maksavat täyden liittymisvuoden jäsenmaksun. 1.7.– 31.12. välisenä aikana liittyvä maksavat liittymisvuoden jäsenmaksusta puolet. Voit valita halutun liittymisajankohdan hakulomakkeen lopussa.

Jäsenhakemukset käsitellään Lääkäriliiton hallituksen kokouksessa. Jäsenyys alkaa sinä päivänä, jolloin hallitus hyväksyy hakemuksen. Vuonna 2019 hallitus kokoontuu seuraavina päivinä: 25.1., 14.2., 14.3., 10.4., 16.5., 7.6., 23.8., 19.9., 11.10., 21.11. ja 4.12.

Hakemusten tulee olla perillä viikkoa ennen kokousta.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta täyttää sähköistä jäsenhakemusta, tulosta jäsenhakemus ja täytä se huolellisesti. Liitä mukaan kopio Valviran luvasta, josta käy ilmi, että sinulla on lupa toimia lääkärinä Suomessa. Lähetä hakemus allekirjoitettuna osoitteella: Jäsenhakemukset, Suomen Lääkäriliitto, PL 49, 00501 Helsinki.

Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojeni luovuttamisen Lääkäriliiton yhteistyökumppaneille jäsenyyteen liittyvien etujen ja palveluiden toimittamiseksi. Lääkäriliitto ei luovuta jäsenten henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin. Lääkäriliiton tietosuojaseloste

JÄSENHAKEMUSLOMAKE

Jäsenhakemus