Fimnet-verkkopalvelut

Puh. 093930771
ynhev.cnevxxn@ynnxnevyvvggb.sv

Toiminnot

Fimnet (Finnish Medical Network) on Lääkäriliiton jäsenille suunnattu palvelu. Fimnet-palveluja tuottaa Lääkäriliiton 100% omistama yritys, Lääkärikompassi Oy.  Maksuton Fimnet-tunnus mahdollistaa pääsyn lähes kaikkiin terveydenhuollon ammattilaisille suunnattuihin palveluihin yhdellä ja samalla tunnuksella.

Fimnet on Lääkäriliiton, Hammaslääkäriliiton, Eläinlääkäriliiton, Apteekkariliiton, Farmasialiiton ja Proviisoriyhdistyksen tarjoama yhteinen jäsenpalvelu. Voit käyttää Fimnet-sähköpostiosoitettasi kirjautumistunnuksenasi Fimnet-tunnistautumista vaativissa palveluissa.

Tunnukset mahdollistavat:

Fimnet-tunnuksella pääset kirjautumaan erilaisiin verkkopalveluihin ja järjestelmiin. Fimnet-tunnus on turvallinen tunnistautumiskeino. Tunnistautuminen tapahtuu salattuna ja erillään asiointitapahtumasta. Muista pitää salasanasi aina vain omana tietonasi.

Voit siis kirjautua käyttämällä sinulle automaattisesti luotua tunnusta (esim. abcdef-5) tai Fimnet-sähköpostiosoitettasi etunimi.sukunimi@fimnet.fi

Tunnus kuuluu Lääkäriliiton jäsenyyteen

Lääkäriliitto tarjoaa tunnuksen kaikille jäsenilleen. Tunnus aktivoidaan jäseneksi liittymisen yhteydessä. Lääketieteen opiskelijat saavat tunnuksen ensimmäisen vuoden syksynä.

Jos salasana tai tunnus on hukassa, voit palauttaa sen Fimnetin sivulla. Tämä edellyttää, että yhteystietosi ovat ajan tasalla Lääkäriliiton jäsenrekisterissä. Muussa tapauksessa voit ottaa yhteyttä Fimnetin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@fimnet.fi tai 020 743 5180.