Verkkokoulutus

Säästä aikaa ja rahaa opiskelemalla verkossa. Verkkokoulutus auttaa sinua tiedon jäsentämisessä ja soveltamisessa käytäntöön. Kiinnostavat lisätiedot ja ajankohtaiset linkitykset syventävät osaamistasi. Oppimista tukevat koulutuksen interaktiiviset toiminnot ja monivalintakysymykset. Verkkokurssien avulla voit myös kerrata aiemmin oppimaasi ja tarkistaa osaamisesi.

Verkkokoulutusalusta päivitetään 9.12.2021
Moodlen ulkoasu- ja versiopäivitys tehdään 9.12.2021 klo 8-12. Verkkokoulutusalusta on tuona aikana pois käytöstä. Päivityksen jälkeen Moodle on visuaalisesti uuden näköinen, mutta kurssit ja toiminnallisuudet pysyvät ennallaan.

Koulutuskohtaisista tiedoista voit tarkistaa, hyväksytäänkö koulutus erikoistuvien lääkärien teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi.

Opiskelu verkossa

Verkkokurssia voi edetä haluamassaan järjestyksessä, suoritusaikaa on kuukausi. Opiskella voi tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella.

Ilmoittauduttuasi koulutukseen saat sähköpostitse ohjeet opiskeluun. Kurssiympäristöön kirjaudutaan Fimnet-tunnuksella.

Jos sinulla ei ole Fimnet-tunnuksia tai et muista niitä, voit tilata tunnuksen ja salasanan matkapuhelimeesi sivulta www.fimnet.fi/tunnus. Lääkäriliiton jäsenrekisterissä olevia tietojasi pääset päivittämään Tietoni-palvelussa.

Koulutuksen suoritettuasi saat todistuslinkin sähköpostiisi. Voit halutessasi tulostaa tai tallentaa todistuksen koneellesi.

Lisätietoja: kurssit@laakariliitto.fi

Lääkärilehti Forum -tilaisuudet löydät Lääkärilehdestä.