Lääkärit Suomessa 2013 -tilastoja päivitetty

Lääkäriliiton tekemää Lääkärit Suomessa 2013 -tilastoraporttia on päivitetty. Raporttiin on kerätty keskeisiä tietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta.

Lääkärit Suomessa -tilastoraportti julkaistiin syyskuussa. Siihen on nyt tehty päivityksiä ja samalla joitain tilastolukuja on korjattu. Julkaisu tarjoaa tietoja lääkäreistä ja lääkärityövoimasta, työssäolosta, lääkärien koulutuksesta ja ammatillisesta kehittymisestä, terveyspalvelujärjestelmästä ja lääkärien ansioista. Tilastoraportti palvelee niin lääkäreitä, terveydenhuollon kehittäjiä, tutkijoita, toimittajia, viranomaisia kuin muita aiheesta kiinnostuneita. Valtaosa tiedoista on peräisin Lääkäriliiton omista tutkimuksista, mutta mukana on myös muiden tilastotuottajien tietoja.

Julkaisu löytyy sähköisenä Lääkäriliiton verkkosivuilta osoitteesta http://www.laakariliitto.fi/site/assets/files/1268/ll_vuositil13_net1_130909.pdf

Lisätietoja: tutkija Piitu Parmanne, piitu.parmanne@laakariliitto.fi, puh. 09 3930832