Lääkäriliitto hakee jäsenpalvelut -toimialalleen lakimiestä

Tehtävään valittavalta edellytämme oikeustieteellistä loppututkintoa, vähintään muutaman vuoden työkokemusta, työoikeuden ja virkaehtosopimusjärjestelmän tuntemusta, hallinto-oikeudellisen lainsäädännön tuntemusta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä jatkuvan kehittämisen toimintatapaa.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää kykyä tunnistaa ja ratkaista terveydenhuollon alalla esiintyviä monimuotoisia oikeudellisia kysymyksiä. Hakemamme lakimies kokee jäsenneuvontatyön omakseen. Hän toimii osana juridista jäsenneuvontaa neljän muun lakimiehen kanssa ja osallistuu myös laajaan koulutustoimintaan.

Lisätietoja tehtävästä antavat jäsenpalvelut –toimialan johtaja Anu Mustakari puh. 09 3930 823 tai hallintojohtaja Jaana Heinonen puh. 09 3930 740.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoivomuksineen 18.9. mennessä osoitteella Suomen Lääkäriliitto, Irene Mukkila, PL 49, 00501 Helsinki tai irene.mukkila@laakariliitto.fi.