Lääkäriliiton hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi Marjo Parkkila-Harju

Suomen Lääkäriliiton valtuuskunta valitsi hallituksen puheenjohtajaksi Marjo Parkkila-Harjun ja valtuuskunnan puheenjohtajaksi Mikko Pietilän.

Suomen Lääkäriliiton hallituksen puheenjohtajaksi valittiin espoolainen LL, yleislääketieteen erikoislääkäri Marjo Parkkila-Harju. Varapuheenjohtajiksi valittiin vantaalainen LL Arto Virtanen ja hämeenlinnalainen LL Antti Tamminen. Puheenjohtajisto valitaan vuodeksi kerrallaan.

Valtuuskunnan puheenjohtajana jatkaa turkulainen LT, kardiologi Mikko Pietilä. Hän toimi valtuuskunnan puheenjohtajana myös kahdella edellisellä kolmivuotiskaudella. LL Taito Pekkarinen valittiin varapuheenjohtajaksi.

Lääkäriliiton lokakuussa valittu valtuuskunta kokoontui ensimmäiseen kokoukseensa 11.–12. joulukuuta Lääkäritalolle Helsinkiin.

Suomen Lääkäriliitto on ammattijärjestö, johon kuuluu 93 prosenttia Suomessa toimivista lääkäreistä.

Lisätietoja:
Valtuuskunnan puheenjohtaja Mikko Pietilä puh. 040 506 7046