Hei, kuule Suomi -hyväntekeväisyyskonserteista jo kaksi loppuunmyyty

Lääkäriliitto järjestää 100-vuotisjuhliensa kunniaksi viisi Hei, kuule Suomi -hyväntekeväisyyskonserttia, joissa soi Ultra Bran hitit.

Solisteina ovat Paula Vesala ja Mira Luoti (PMMP) sekä Ultra Bran säveltäjä Kerkko Koskinen. Lisäksi lavalle astuu Kuopion Nuorisokuoro ja Sinfoniaorkesteri Tahdistin. Kapellimestarina on Harri Hyppölä.

Konserttikiertueesta Helsingin Kulttuuritalon konsertti 9.10. ja Kuopion Musiikkitalon konsertti 13.11. ovat loppuunmyytjä. Turun konserttitalolle 8.10., Tampere-talon konserttiin 10.10. ja Oulun Musiikkikeskuksessa 12.11. pidettäviin konsertteihin on vielä lippuja.

Konserttien tuotto menee lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen eli lasten ja nuorten mielenterveys- ja päihdetyöhön.

Liput 30 €/25 €.

Lisätietoja: www.lippu.fi ja www.laakariliitto.fi/100v/konserttikiertue.html