Haemme: viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkö

Nykyisen tehtävänhaltijan siirtyessä uusiin haasteisiin haemme viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikköä.

Tehtävässä vastaat liiton viestinnän kokonaisuuden ylläpidosta ja kehittämisestä, ja osallistut myös itse käytännön viestintätyöhön. Lääkäriliiton viestinnän keskeinen kohderyhmä on liiton jäsenet, jotka työskentelevät monipuolisessa ja suuren muutoksen kohteena olevassa toimintaympäristössä. Viestintäpäällikkönä vastaat myös liiton mediasuhteista.

Liitto on yhteiskunnallisesti aktiivinen ja näkyvä. Viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkönämme luot ja jatkokehität liiton näkyvyyttä sekä sen toiminnan ja näkemysten välittymistä paitsi jäsenille myös eri sidosryhmille käyttäen hyväksi kaikkia viestinnän ja yhteiskuntavaikuttamisen välineitä ja muotoja. Vastaat myös Lääkäriliiton julkisen kuvan valvonnasta sekä sen kehittämisestä. Toimit lisäksi kolmen henkilön esimiehenä.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sekä vankkaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Edellytämme sinulta kykyä rakentaa ja hyödyntää verkostoja. Hallitset erityisesti sosiaalisen median hyödyntämisen viestinnässä, vaikuttamisessa ja verkostojen johtamisessa. Johdat ja kehität yksikkösi toimintaa tavoitteellisesti, innostavalla työotteellasi sekä hyvien vuorovaikutustaitojesi avulla.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän vakaassa ja arvostetussa organisaatiossa. Pääset tutustumaan näköalapaikalta suomalaiseen terveydenhuoltoon ja osallistumaan sen pitkäjänteiseen kehittämiseen. Vahvan asiantuntijaorganisaatiomme tuella sinulla on mahdollisuus menestyä ja kehittyä viestinnän ammattilaisena akateemisessa ympäristössä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Suomen Lääkäriliiton varatoiminnanjohtaja Hannu Halila, puh. 0500 459 955 sekä Arespartnersin seniorikonsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, varmimmin tavoitettavissa ma 4.2.2019 klo 8:30-9:30 sekä to 7.2.2019 klo 16-17. Lähetä ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen su 10.2.2019 mennessä osoitteessa www.arespartners.fi/aresnets/