JUKO, JAU ja KT kunta-alan neuvottelutulokseen

Sopimuksen sisällöstä kerrotaan, jos kaikkien järjestöjen hallinnot hyväksyvät neuvottelutuloksen. Lääkäriliiton hallitus kokoontuu maanantaina 6.6. ja JUKOn neuvottelukunnat ja hallitus tiistaina 7. kesäkuuta.

Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO, johon Lääkäriliittokin kuuluu, sekä Julkisen alan unioni JAU (JHL ja Jyty) ja Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT ovat saavuttaneet kunta-alan sopimusten osalta neuvottelutuloksen maanantaina 6. kesäkuuta.

Neuvotteluja käytiin perjantaina 3. kesäkuuta aamusta pitkälle iltaan. Lopullinen päätös syntyi maanantaina aamulla.

Seuraavaksi neuvottelutulos siirtyy neuvotteluosapuolten hallintojen käsittelyyn. Lääkäriliiton hallitus kokoontuu käsittelemään asiaa maanantaina 6.6. ja JUKOn neuvottelukunnat ja hallitus kokoontuvat tiistaina 7. kesäkuuta.

Lue JUKOn tiedote