Muut koulutukset

Verokoulutus

Lääkäriliitto järjestää vuosittain keväällä verokoulutustilaisuuden yksityissektorin lääkäreille. Koulutuksessa käydään läpi mm. veroilmoituksen laatiminen. Ks. viime kerran ohjelman tallenne verkkotallenteet-sivulla. (Fimnet-kirjautuminen).

Lääkärin veroilmoitusopas julkaistaan vuosittain maaliskuussa Lääkärilehden liitteenä.

Maksuton Yksityislääkäritoiminnan aloittaminen -verkkotallenne

Pääset kirjautumaan yksityislääkäritoiminnan aloittamista koskevan kurssin tallenteeseen Fimnet-tunnuksellasi.

Muut koulutukset ja seminaarit

Järjestämme Lääkäriliiton muuhun toimintaan liittyviä koulutuksia ja seminaareja, kuten lääketieteen etiikkaa pohtivat seminaarit sekä terveyspoliittiset seminaarit mm. terveydenhuollon erilaisiin tuotantotapoihin liittyen. Lääkäriliitto on yhtenä järjestäjänä myös Terveysfoorumeissa, jotka kokoavat terveydenhuollon päättäjiä ja ammattilaisia pohtimaan yhdessä terveydenhuollon kehittämistä ja priorisointia Suomessa.

Syksyn paras työkalupakki hyvinvointialueiden johtotehtävissä toimiville: näin käytät tehokkaasti tutkittua tietoa työssäsi

Lääkäriliitto, Suomalainen Lääkäriseura Duodecim, Suomen Hammaslääkäriliitto ja Sosiaalityön tutkimuksen seura järjestävät syksyllä 2023 hyvinvointialueiden johdolle suunnatun neliosaisen webinaarisarjan tutkitun tiedon hyödyntämisestä hyvinvointialueilla.

Webinaarisarja tarjoaa runsaasti eväitä ja tehokkaita työkaluja olipa kyseessä organisaation muodostaminen, ammattilaisten osaamisen kehittäminen tai näyttöön perustuva sote-johtaminen.

Merkitse webinaaripäivät jo kalenteriisi. Puhujat julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan kesän aikana täällä.

• 13.9 Tutkitun tiedon hyödyntäminen organisaatioiden muodostamisessa
  • 3.10 Täydennyskoulutus, osaamisen kehittäminen ja sen johtaminen tutkitun tiedon valossa
  • 8.11 Näyttöön perustuva sosiaali- ja terveydenhuollon johtaminen
  • 12.12 Kirstu tyhjänä – mitä ja missä tulisi jättää tekemättä