Vielä ehdit hakea Lääkäriliiton valiokuntaan!

Lääkäriliiton alueellisissa valiokunnissa saat äänesi kuuluviin ja pääset seuraamaan alan tapahtumia näköalapaikalta. Haku valiokuntiin on käynnissä 4.12.2016 saakka.

Valiokunnat ovat jäsenen ääni liittoon ja päinvastoin. Valiokunnat toimivat kaikilla erityisvastuualueilla ja kokoontuvat Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. Jokaisella alueella toimii edunvalvontavaliokunta, professiovaliokunta ja terveyspoliittinen valiokunta, jotka käsittelevät nimiensä mukaisia teemoja.

Valiokuntien tehtävänä on tuoda esiin jäsenien näkemyksiä, ottaa kantaa paikallisiin asioihin ja osallistua liiton kannanottojen valmisteluun. Valiokunnat kokoontuvat kuusi kertaa vuodessa.

Valiokuntien toimikausi on kaksi vuotta. Nyt on kausi vaihtumassa, ja haku uudelle kaudelle jatkuu 4.12.2016 saakka. Valiokuntiin voivat hakea kaikki asiasta kiinnostuneet Lääkäriliiton jäsenet – aiempaa järjestökokemusta ei edellytetä.

Ilmoittaudu verkkolomakkeella osoitteessa www.laakariliitto.fi/valiokuntahaku2017-18