Valtuuskunnan vaali lähestyy

Lääkäriliiton korkein päättävä elin, 60-jäseninen valtuuskunta, valitaan 21.9. – 26.10.2018. Ehdokasluettelo julkaistaan Lääkärilehdessä 21.9.2018. Samana päivänä avautuu myös vaalikone Lääkäriliiton verkkosivuilla.

Vaalirenkaat saavat ilmaista tilaa Lääkärilehdessä. Kukin liiton valtuuskunnan vaaleihin osallistuva vaalirengas saa 21.9. ilmestyvään Lääkärilehteen yhden sivun jokaista alkavaa 16 ehdokasta kohti. Vaalirengas saa käyttää tilan haluamallaan tavalla esimerkiksi toimintansa tai ohjelmansa esittelyyn, mutta tähän ilmaiseen ilmoitustilaan ei voida painaa ehdokasluetteloa eikä tilaa voi käyttää yksittäisten ehdokkaiden esittelyyn.

Lehti toivoo täysin valmista aineistoa. Ilmoitusvaraukset on tehtävä viimeistään 10.9. Riitta Haapaselle (riitta.haapanen@laakariliitto.fi) ja aineisto toimitetaan suoraan reproon (silja.levonen@punamusta.com), jossa sen on oltava 12.9. Tarkempia tietoja sivukoosta ym. on mediakortissa (www.laakarilehti.fi > Ota yhteyttä > Ilmoittajalle). Edellä kuvatun ilmaisen ilmoitustilan lisäksi vaalijärjestöt ja -renkaat saavat alennusta ostamistaan ilmoituksista sekä uutiskirjeen bannereista. Lisätiedot hinnoittelusta riitta.haapanen@laakariliitto.fi .