Uusia kurssiehdotuksia Lääkäripäiville kerätään

Lääkäri 2018 -tapahtuman suunnittelu on aloitettu. Ohjelmaryhmä kutsuu jälleen lääkäriyhdistyksiä ja alaosastoja yhteistyöhön, jotta saadaan koottua korkeatasoinen, ajankohtainen ja mielenkiintoinen ohjelma.

Lääkäri 2018 -tapahtuma pidetään keskiviikosta perjantaihin 10.–12.1.2018 Messukeskuksessa. Teema liittyy muutokseen.

Kurssiehdotuksia toivotaan aiheista, jotka kehittävät muun muassa lääkärin lääketieteellistä osaamista, diagnostiikkaa, tiedonhallintaa ja oppimista. Myös vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot niin työyhteisössä kuin muiden alan ammattilaisten kanssa ovat hyviä aiheita, samoin työhyvinvointiin liittyvät aiheet.

Ohjelmaehdotus voi olla kurssi, joka kestää 1,5 tunnista koko päivään. Pienryhmäkursseja pystytään toteuttamaan myös Messukeskuksen ulkopuolella. Aiempien vuosien parhaita kursseja voidaan uusia.

– Haluamme panostaa pedagogisesti vaikuttaviin kursseihin. Kiinnitämme huomiota siihen, että ehdotuksessa kuvataan selkeästi koulutuksen oppimistavoitteet ja niitä tukevat oppimismenetelmät ja kouluttajat.

Näkökulma-lavan debatit kestävät tunnin. Sinne odotetaan aiheita, jotka herättävät keskustelua, ristiriitaisiakin mielipiteitä ja tunteita.

Ehdotukset pyydetään toimittamaan 3.3.–10.4.2017 luennoitsijaportaaliin: https://ilmo.contio.fi/luennoitsijaportaali/login.aspx

HUOM. 10.4. jälkeen ehdotuksia ei voi enää jättää.

Lisätietoja:
Lääkäri 2018:n ohjelmaryhmän puheenjohtaja leila.niemi-murola@hus.fi