Uusi jäsenetu: Veronmaksajien Keskusliitto tarjoaa asiantuntevaa veroneuvontaa

Lääkäriliitto ja Veronmaksajain Keskusliitto ry ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jolla liiton jäsenet voivat liittyä Veronmaksajiin erityisehdoin. Veronmaksajat tarjoaa jäsenyyttään Lääkäriliiton jäsenille erityisehdoin: 8 euron liittymismaksua ei peritä ja liittyessään Veronmaksajiin vuoden 2010 puolella uusi jäsen saa loppuvuoden 2010 jäsenyyden jäsenetuineen ilmaiseksi. Jäsenmaksu vuodelle 2011 on 21 euroa. Merkittävin jäsenetu on 15 asiantuntevan verojuristin puhelinneuvontapalvelu veroasioissa.

Monenlaisia etuja

Veronmaksajain Keskusliiton jäsenet saavat tuntuvia etuja. Verojuristien neuvontapalvelun lisäksi jäsenet saavat kuukausittain ilmestyvän Taloustaito-lehden kotiin. Taloustaito on Suomen luetuin yksityistalouden ja verotuksen erikoislehti. Sivustolla www.veronmaksajat.fi on pelkästään jäsenten käytössä oleva tietopankki, josta voi milloin tahansa hakea ratkaisuja vero-ongelmiinsa. Sivustolla on myös Taloustaidon digilehti arkistoineen, ja verkkokaupasta voi tilata tuotteita jäsenhintaan. Jäsenet voivat ostaa Veronmaksajien julkaisemia kirjoja ja muita hyödyllisiä julkaisua sekä osallistua koulutustilaisuuksiin edullisin jäsenhinnoin. Lisäksi jäsenet kutsutaan vuosittain järjestettävään Veronmaksajien Vero-tapahtumaan. Edita, Evli Pankki, Helsingin kamari, Helsingin Sanomat, If Vahinkovakuutusyhtiö, Kauppalehti, Osuuspankki, Shell, Talentum Media, Tallink Silja ja Viking Line tarjoavat Veronmaksajien jäsenille räätälöityjä, rahanarvoisia etuja. Lääkäriliitto julkaisee jatkossakin vero-oppaan ja järjestää vuosittain maaliskuussa pidettävän verokoulutustilaisuuden.

Lisätietoa uudesta jäsenedusta ja liittymisestä Veronmaksajain Keskusliiton jäseneksi on sivulla www.fimnet.fi/cl/sll/jasenpalvelut/