Terveysfoorumi 2018:n ohjelma nyt julkaistu

Toiminnot

Terveysfoorumi 2018:n tavoitteena on syventää keskustelua siitä, miten priorisoinnilla voidaan tukea yhdenvertaisuutta.

Terveydenhuollon rajallisten voimavarojen kohdennus oikeudenmukaisella tavalla on terveydenhuollon järjestämisen keskeisiä periaatteita. Mitä yhdenvertaisuudella tarkoitetaan terveydenhuollossa? Miten terveydenhuollon priorisoinnilla voidaan käytännössä tukea yhdenvertaisuutta eri väestö- ja potilasryhmien välillä? Miten priorisoinnilla voidaan tukea terveydenhuollon ammattilaisen arkea?

Terveysfoorumi 2018 järjestetään 19.4. klo 9–15 Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksessa (Mannerheimintie 166, Helsinki). Foorumiin voivat osallistua kaikki, jotka tarvitsevat välineitä yhdenvertaisen priorisoinnin toteuttamiseen tulevaisuuden terveydenhuollossa. Tilaisuuden järjestäjinä ovat THL:n lisäksi Fimea, Kansaneläkelaitos, sosiaali- ja terveysministeriö, Kuntaliitto, Duodecim, Hammaslääkäriliitto ja Lääkäriliitto.

Tervetuloa keskustelemaan!

Ohjelma ja ilmoittautuminen