Tervetuloa Katri Saarikiven webinaariluennolle 16.6.2020

Lääkäriliitto tarjoaa jälleen jäsenilleen sekä lääketieteen opiskelijoille työssä jaksamista tukevan webinaarin. Luennon pitää aivotutkija Katri Saarikivi.

Webinaari järjestetään tiistaina 16.6. klo 18.00 alkaen ja sen aiheena on Miten tukea hyvinvointia ja yhteistyötä poikkeusoloissa?

Katri Saarikivi toimii aivotutkijana Helsingin yliopiston kognitiivisen aivotutkimuksen yksikössä, ja hänen tutkimuskohteinaan ovat oppimisen, empatian ja vuorovaikutuksen aivomekanismit. Saarikivi on tiimeineen selvittänyt, mitä hyötyä empatiasta on erilaisissa työn konteksteissa, miten empatiaa voi mitata ja lisätä, ja miten empatia saataisiin toimimaan paremmin myös tietokonevälitteisessä vuorovaikutuksessa.

Luento on tarkoitettu kaikille Lääkäriliiton jäsenille sekä lääketieteen opiskelijoille. Webinaarin osallistumislinkki päivitetään tapahtuman sivuille lähempänä luennon ajankohtaa, osallistumaan pääsee Fimnet-tunnuksilla. Erillistä rekisteröitymistä ei vaadita. Webinaarin kesto on noin 1 h 15 min. Webinaarin tallenne lisätään tapahtuman sivulle myöhemmin.

Lue lisää webinaarin sivulta: www.laakariliitto.fi/saarikivi