Talven ja kevään lomaviikot haettavina

Lääkäriliiton lomaosakkeet viikoiksi 52/2013 - 22/2014 ovat jäsenten haettavina 16.9.-6.10.2013. Arvonta on 9.10.2013.

Liitolla on lomaosakkeita Katinkullassa, Kuusamossa, Punkaharjulla, Saariselällä, Tahkolla, Tampereella ja Vierumäellä sekä Åressa Ruotsissa. Jäsenet voivat käyttää laadukkaita lomahuoneistoja huomattavasti markkinahintoja edullisemmin.

Lomaosakkeet ovat haettavina kaksi kertaa vuodessa. Hakemukset tehdään Holiday Club Yrityspalvelun verkkopalveluun linkistä ”Arvonta”, josta löytyvät tarkemmat tiedot viikoista, kohteista ja niiden hinnoista. Verkkopalvelun linkki ja tunnukset löytyvät liiton verkkosivuilta www.laakariliitto.fi > jäsenyys ja palvelut > jäsenpalvelut ja asiointi > vapaa-aika. Kirjaudu Lääkäriliiton sivulle FiMnet-tunnuksilla.

Liiton huoneistot ovat tasokkaita, hyvin varusteltuja ja tilavia. Makuuhuoneita on yleensä kaksi tai kolme. Lomakohteet tarjoavat monipuoliset mahdollisuudet vapaa-ajan viettoon. Huoneistot varataan viikoksi kerrallaan. Tampereella viikkovarausten lisäksi on mahdollista varata myös joko viikonloppuvaraus pe-ma tai arkiviikkovaraus ma-pe.

Jos samoihin kohteisiin tulee samoille viikoille useampia hakemuksia, Holiday Club Yrityspalvelu arpoo lomaviikkojen saajat. Kaikille hakijoille ilmoitetaan tuloksista sähköpostilla. Jos hakukierrokselta jää vapaita lomaviikkoja, voi niitä varata suoraan Holiday Club Yrityspalvelun verkkosivuilta 16.10.2013 klo 10:00 alkaen linkistä ”Vapaat viikot”. Lisätietoja puh. 030 687 0400.