Siron sopimushinta Lääkäriliiton jäsenille

Toiminnot

Mediconsult tarjoaa Lääkäriliiton jäsenille selainpohjaisen potilastietojärjestelmän jäsenhintaan 49 eur/kk+alv.

Sirossa on mukana ammattilaisen tarvitsemat oleelliset toiminnot; asiakasrekisteri, kertomuskirjaus kansallisilla otsikoilla, tietojen katselu Potilastiedon arkistosta sekä sähköinen resepti. Siro on käytettävissä missä ja milloin vain internet-yhteyden avulla - tarvitset ainoastaan toimikortin ja toimikorttilukijan.

Siron avulla terveydenhuollon ammattilainen pääsee osaksi Potilastiedon arkistoa. Toisin kuin e-reseptin osalta, kansalliseen potilastiedon arkistoon yksityisen tuottajan ei ole kuitenkaan pakko liittyä. Lain mukaan siihen tulee liittyä vain siinä tapauksessa, että potilasasiakirjojen pitkäaikaissäilytys toteutetaan sähköisesti. Potilastiedon arkisto on kuitenkin kätevä tapa hoitaa potillastietojen pitkäaikaissäilytys.

Siron käyttö maksaa 49 euroa kuukaudessa + alv (ei aloitusmaksuja) sisältäen eresepti-palvelun. Lääkäriliitto on neuvotellut jäsenilleen tämän sopimushinnan Mediconsultin kanssa.

Saat Siron käyttöön täyttämällä tietosi osoitteessa https://mediatrisiro.fi/ota-kayttoon/ tai ilmoittamalla nimesi, y-tunnuksesi ja yhteystietosi sähköpostitse: myynti@mediconsult.fi tai puhelimitse: 010 524 5501.

Mainitse tilauksen yhteydessä Lääkäriliiton jäsenyydestä. Mediconsult lähettää kattavan tietopaketin Potilastiedon arkistoon liittymisen tueksi.

Lisätietoja: https://mediatrisiro.fi/