Ruotsin Lääkäriliitto tarjoaa vierashuoneitaan edullisesti Lääkäriliiton jäsenille

Toiminnot

Ruotsin Lääkäriliitto tarjoaa vierashuoneitaan edulliseen kesähintaan kaikkien pohjoismaisten lääkäriliittojen jäsenille. Vierashuoneet sijaitsevat Tukholman keskustassa. Huoneita on erikokoisia, ja jokaisessa on kylpyhuone ja televisio. Myös runsas aamiainen sisältyy hintaan.

Kesähinnat: Pienempi yhdenhengen huone A 790 sek/yö, suurempi yhdenhengen huone B 890 sek/yö, kahdenhengen huone 1 090 sek/yö sekä lisävuode 270 sek/yö.

Kesähinta on voimassa 16.8.2010 asti.

Varaukset numeroon +46 8 790 35 40 arkisin klo 09.00-12.00 ja 13.00-15.00.

Lisätietoja http://www.slf.se/Medlem/Formaner-/Fritidshus--gastrum/Stockholm/

Visit Stockholm this summer!

Summer in Stockholm offers many tempting activities for all ages. As a member in one of the Nordic Medical Associations you are invited to rent a room at the Guest-apartments of the Swedish Medical Association to a favourable summerprice. The 33 guestrooms are situated in a quiet street only a couple of minutes from the seething life of the City center of Stockholm. The rooms are cosy and intimate and have bathtrooms and television. A rich buffet breakfast is included in the price, as well as sheets and towels.

Summer prices: Single A, smaller 790 sek/night, single B, bigger 890 sek/night, double 1 090 sek/night and extra bed 270 sek/night. Summer prices are valid until 16th of August 2010.

RESERVE at: +46 8 790 35 40, weekdays 09.00-12.00 and 13.00-15.00.

Read more: http://www.slf.se/Medlem/Formaner-/Fritidshus--gastrum/Stockholm/

Besök Stockholm i sommar!

Sommarstockholm erbjuder många fina aktiviteter. Förutom alla attraktioner inne i city har du på gångavstånd Skansen, Gröna lund och Junibacken med Astrid Lindgrens figurer. Vill du se Stockholms vackra skärgård avgår flertalet båtar direkt från city.

Som medlem i något av de Nordiska läkarförbunden får du hyra Sveriges läkarförbunds gästrum till förmånliga sommarpriser. På en lugn gata ett stenkast från city finns Läkarförbundets 33 gästrum. Rummen är hemtrevligt inredda och har dusch, wc och tv. I anslutning till rummen finns sällskapsrum och frukostservering. I priserna ingår frukost, städning, sänglinne och handdukar. Dubbelrummen kan även kompletteras med en eller två extrasängar.

Sommarpriser: Enkelrum A, mindre 790 sek/natt, enkelrum B, större 890 sek/natt, dubbelrum 1 090 sek/natt och extrasäng 270 sek/natt. Sommarpriser gäller 10 juni till 16 augusti.

BOKA på +46 8 790 35 40, vardagar 09.00-12.00 och 13.00-15.00.

Läs mer: http://www.slf.se/Medlem/Formaner-/Fritidshus--gastrum/Stockholm/