Pro Medico tarjoaa välineitä ammatilliseen kehittymiseen

Toiminnot

Pro Medicon päivitetyt verkkosivut on avattu: www.promedico.fi

Verkkosivuilla www.promedico.fi yhdistyksen toiminta on jaettu kolmeen osioon: Ammatillinen kehittyminen lääkärin uralla, Ammatillisen kehittymisen välineet ja Elämäsi lääkärikoulu. Yhdistyksen materiaalit ja julkaisut on koottu samaan paikkaan, josta löydät osaamisen kehittämisesi tueksi tietoa ja työvälineitä.

Hae koulutusta Koulutuskalenterista ja tallenna se muistiin henkilökohtaiseen Taitoni.fi-palveluusi.

Järjestäjä, ilmoita tilaisuudesta Koulutuskalenterissa ja tavoitat lääkärit yhdestä paikasta helposti. Vuonna 2017 ilmoitettiin 517 koulutustilaisuutta ympäri maata. Lääkärien koulutuskalenterin koulutusilmoitukset voi jakaa suoraan ilmoituksesta sosiaaliseen mediaan (Facebook, Share, Twitter). Sisältöön pääset klikkaamalla ilmoitusta. Koulutuskalenteri osoitteesta http://koulutuskalenteri.promedico.fi/

Taitoni kunnossa: merkki ladattavissa Taitoni.fi-käyttäjille

Lääkärit ovat sitoutuneita jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen, erityisesti ne, jotka aktiivisesti tallentavat, seuraavat ja suunnittelevat ammatillista osaamista. Taitoni.fi-käyttäjät ovat näitä aktiivisia lääkäreitä. Taitoni.fi -käyttäjillä on ajantasainen ansioluettelo ja tieto omasta osaamisesta. Nyt käyttäjät voivat ladata käyttöönsä sähköisen merkin, jota voi käyttää esityksissä ja ansioluetteloissa. Merkin saaneet lääkärit ovat sitoutunut elinikäiseen oppimiseen potilaan parhaaksi.