Potilas- ja asiakasturvallisuus -tapahtuma 30.–31.10.2019

Potilas- ja asiakasturvallisuuden huipputapahtuma järjestetään lokakuun lopussa. Merkkaa kalenteriin jo nyt ja vinkkaa myös kollegallesi!

Moniammatillisen Potilas- ja asiakasturvallisuus 2019 -tapahtuman teemat nousevat tänä vuonna sosiaali- ja terveysministeriön potilas- ja asiakasturvallisuusstrategiasta 2017-2021. Se ohjaa suomalaista sosiaali- ja terveydenhuoltoa kohti yhtenäistä turvallisuuskulttuuria.

Tapahtuma järjestetään Hilton Helsinki Airportissa 30.-31.10.2019. Luvassa on mielenkiintoisia ja ajankohtaisia luentoja, paneeleja ja hyviä kohtaamisia. Viime vuonna vastaavaan tapahtumaan (tuolloin nimenä oli Potilasturvallisuuspäivät) osallistui yli 250 terveydenhuollon ammattilaista eri puolilta Suomea.

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä: Lääkäriliitto, Farmasialiitto, Talentia, Potilasturvallisuusyhdistys, Potilasvakuutuskeskus, Hoitotyön tutkimussäätiö, Sairaanhoitajaliitto ja Fioca Oy.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen