OP:n matkavakuutukset uudistuvat - joko sait puhelun OP:sta?

OP:n matkavakuutukset uudistuvat. Lääkäriliiton jäsenet, joilla on vanhanmallinen vakuutus, saavat puhelun OP:sta vakuutuksen päivittämistä varten kevään 2018 aikana.

Lääkäriliiton jäsenille ja heidän kanssaan samassa taloudessa asuville perheenjäsenille on tarjolla Eurooppalaisen Matkustajavakuutus ja matkatavaravakuutus Lääkäriliiton tapaturma- ja matkavakuutuksen sijaan. Lääkäriliitto on neuvotellut jäsenilleen mm. 30% pysyvän alennuksen uudesta vakuutuksesta.

Lääkärin tapaturma- ja matkavakuutuksen myynti on päättynyt 31.5.2016. Tuote poistuu OP:n vakuutustarjonnasta ja tilalle vakuutusyhtiö tarjoaa Eurooppalaisen Matkustaja- ja matkatavaravakuutuksen.

Lääkäriliitto ja OP Vakuutus ovat sopineet, että Suomen Lääkäriliiton jäsenten ja heidän samassa taloudessa asuvien perheenjäsentensä tapaturma- ja matkavakuutus päättyy eräkuukausittain aikavälillä 1.6.2017 – 30.4.2018. OP lähettää irtisanomiskirjeen vakuutuksenottajille noin kuukausi ennen vakuutuksen päättymistä. Tätä ennen OP soittaa asiakkaille, joilla on ollut nyt päätettävä vakuutus, ja tarjoaa tilalle uutta Eurooppalaista Matkustaja- ja matkatavaravakuutusta.

OP:n tarjoama Eurooppalaisen Matkustaja- ja matkatavaravakuutus on vapaaehtoinen vakuutus jonka jäsen voi halutessaan ottaa.

Lisätietoja: https://www.laakariliitto.fi/jasenyys/jasenedut/vakuutukset/ ja https://uusi.op.fi/laakariliitto