Olethan maksanut jäsenmaksusi?

Nyt voit tarkistaa Tietoni-palvelussa jäsenmaksujesi tilanteen. Tietoni-palvelu kertoo sinulle puuttuvan summan ja maksutiedot ja ehdit maksaa sen ennen kuin lähetämme asiasta kirjeen kotiin. Maksamalla jäsenmaksun ajoissa olet oikeutettu myös verovähennykseen, jolloin lopullinen rasite on vain puolet summasta.

Tiesitkö, että joka vuosi Lääkäriliitosta erotetaan noin kaksisataa jäsentä maksamattomien jäsenmaksujen takia? Heistä suurin osa hakee jäsenyyttä uudelleen heti alkuvuodesta. Erottamis- ja liittymisprosessi aiheuttaa heille itselleen turhaa vaivaa. Lisäksi se ruuhkauttaa liiton neuvontapalvelut ja aiheuttaa liitolle ylimääräisiä kustannuksia. Erotetun lääkärin kaikki jäsenoikeudet katkeavat vuoden vaihteessa ja palaavat voimaan vasta hallituksen hyväksyttyä hänet uudelleen jäseneksi. Huolehdithan, ettei sinulle käy niin ja varmista katkeamattomat jäsenpalvelut myös ensi vuodelle. Näitä ovat mm. potilasvakuutus, Lääkärilehti ja Fimnet-palvelut. Lue lisää laakariliitto.fi/palvelut/.

Tästä pääset Tietoni-palveluun.

Maksuun liittyvissä kysymyksissä sinua auttaa laakariliitto@laakariliitto.fi ja puhelimitse 09 393 091.