Näkymiä 2030-luvun terveydenhuoltoon -seminaari 7.12.2016

Lääkäriliitto järjestää 7.12.2016 Näkymiä 2030-luvun terveydenhuoltoon -seminaarin, jota voi seurata myös verkossa.

Lääkäriliiton tulevaisuushankkeen ”Lääkäri 2030” tavoitteena on ennakoida terveydenhuoltoon liittyviä tulevaisuuden kehitystrendejä. Hankkeen puitteissa järjestetään keskiviikkona 7.12.2016 Lääkäritalossa seminaari, jossa pohditaan, miltä tulevaisuuden terveydenhuolto ja lääkärin työ näyttävät 2030-luvulla. Ovatko esimerkiksi tiedon digitalisaatio, potilaiden roolin vahvistuminen, oppivat tietojärjestelmät ja uudenlaiset sähköiset palvelut mullistaneet terveydenhuollon?

Pohdintojen taustaksi seminaarissa esitellään ja kommentoidaan Lääkäriliiton Lääkäri 2030 -hankkeessa syntyneitä ajatuksia sekä kuullaan asiantuntijoiden näkemyksiä 2030-luvun yhteiskunnasta ja terveydenhuollosta.

Seminaarin ohjelma

Seminaariin on vielä paikkoja vapaana. Ilmoittaudu siis pian (paikkoja rajallinen määrä): www.laakariliitto.fi/tulevaisuusseminaari2016

Seminaaria voi seurata myös internetin välityksellä suorana 7.12.2016 klo 12.30 - 16.30 ja myöhemmin tallenteena: www.prospectumlive.com/event/laakariliitto/20161207