Liitto tukee jäseninään olevia kuntavaaliehdokkaita

Toiminnot

Lääkäriliitto tukee jäsenenään olevia kuntavaaliehdokkaita muun muassa tarjoamalla mahdollisuuden saada asuinkuntansa lääkäreiden osoitetiedot kertaluontoista postitusta varten.

Osoitetiedot ehdokas saa käyttöönsä 9.3. jälkeen, kun ehdokasasettelu on vahvistettu. Osoitetiedot luovutetaan käyttöön vain kerran.

Jos olet ehdokas ja haluat osoitetiedot, toimi näin:

1. Lähetä sähköposti osoitteeseen kuntavaalit@laakariliitto.fi. Kerro viestissä nimesi, osoitteesi, kuntasi ja puolueesi.
  2. Liitto lähettää sinulle postissa tarra-arkeille printatut osoitteet.  Jos haluat, että osoitteet toimitetaan liitosta suoraan postitusfirma Erwekoon (kts. kohta 3), ilmaise tämä tahto.
  3. Oman vaalimateriaalin postituksesta jokainen huolehtii omakustanteisesti itse. Liitto on sopinut postituspalvelumahdollisuudesta Erweko Oy:n kanssa. Valitessasi Erwekon palvelut, osoitteet toimitetaan liitosta suoraan sinne. Sinun tulee itse toimittaa vaalimateriaalisi Erwekoon. Yhteyshenkilö siellä on Taina Talja (Taina.Talja@erweko.fi).
  4. Halutessasi kuntasi hammaslääkäreiden osoitetiedot, lähetä sähköpostia osoitteeseen seija.kokora@hammaslaakariliitto.fi
  5. Halutessasi kuntasi eläinlääkäreiden osoitetiedot, lähetä sähköpostia osoitteeseen toimisto@sell.fi