Lakimiesten neuvontapalvelu uudistui

Liiton jäsenpalveluissa on otettu käyttöön uusi järjestelmä, jolla parannetaan jäsenten neuvontapalvelua. Lakimiehet antavat jatkossa keskitetysti juridista neuvontaa osoitteesta lakimiehet@laakariliitto.fi.

Tähän asti jäsenet ovat lähettäneet kysymyksensä liiton lakimiesten henkilökohtaisiin sähköpostiosoitteisiin. Uudessa järjestelmässä neuvontapyynnöt ohjautuvat automaattisesti jonoon saapumisjärjestyksessä, jolloin niiden käsittely on helpompaa. Lakimiehet vastaavat sähköposteihin järjestelmässä, josta vastaus lähtee suoraan vastaanottajalle. Kaikki viestit vastauksineen tallentuvat järjestelmään, millä voidaan vähentää päällekkäisyyksiä ja nopeuttaa palvelua.

Liiton lakimiehet palvelevat jatkossakin jäseniä kuten aiemmin. Puhelinpalvelu säilyy ennallaan, mutta neuvontapalvelujen tehostamiseksi on toivottavaa, että lakimieheen otettaisiin ensisijaisesti yhteyttä uuden lakimiehet@laakariliitto.fi -sähköpostiosoitteen kautta.