Lääketieteen opiskelijoille avattu omat nettisivut

Toiminnot

Lääketieteen opiskelijoilla on nyt oma sivusto Lääkäriliiton kotisivuilla. Näille sivuille on koottu Lääkäriliiton tarjoamaa hyödyllistä tietoa lääketieteen opiskelijalle ja lääkärin opintoja suunnitteleville.

Samalla liiton jäsenille tarkoitetuille FiMnetin–keskustelutauluille on avattu opiskelijoiden oma keskustelutaulu, joka on täysin suljettu muilta jäseniltä. Näin opiskelijat voivat keskustella keskenään avoimesti ja vaihtaa ajatuksia esimerkiksi hyvistä työpaikoista.

Ajankohtaista–osiossa uutisoidaan mm. liiton järjestämät kanditilaisuudet ja 6-vuosikurssin tapahtumat. Uutisissa on tietoa myös kandien kesätyökyselystä, joka ajoittuu syyskuun puoliväliin. Se tehdään yhteistyössä Suomen Medisiinariliiton, NLYn ja Lääkäriliiton kanssa.

Kandit saavat sivuilta tukea palkka-asioihin ja neuvoja työelämää varten. Opiskelijaelämääkin käsitellään omassa osiossa, ja siihen tulee jatkossa kurssiesittelyt, blogisteja jne. Lisäksi sivusto antaa mahdollisuuden tutustua Lääkäriliiton monipuolisiin jäsenetuihin vakuutuksista lakineuvontaan. Loppuun on koottu useimmin kysytyt kysymykset ja vastaukset.

Sivuille pääsee Lääkäriliiton kotisivujen etusivulta kirjautumalla FiMnet-tunnuksilla vasemmalla olevasta ”Opiskelijat” –tekstistä, joka vie jäsenten ekstranettiin eli sivuston vain jäsenille tarkoitettuun osioon. Sivuston osoite on: http://www.fimnet.fi/cl/sll/opiskelijat/

Lisätietoja: opiskelijavastaava Heidi Emmes puh. 09 393 0853, etunimi.sukunimi@fimnet.fi