Lääkäripäiville 2013 ilmoittautuminen alkaa

Toiminnot

Lääkäripäivät järjestetään ensi kertaa tiistaista perjantaihin eli 8. – 11. tammikuuta. Kursseja on ennätysmäärä 86 kappaletta. Potilasturvallisuus –teema näkyy kautta kurssitarjonnan. Potilasturvallisuuden ohella tarjotaan terveyspolitiikkaa, kliinisiä aiheita, lääkärien työhyvinvointia ja virheistä selviytymistä käsitteleviä kursseja. Niiden ideoijina ja järjestäjinä ovat erikoislääkäriyhdistykset.

Oheisohjelma tarjoaa mm. perinteisen Kirran kosensertin, näyttelyn Näkökulma-lavalla jatkuvat suositut debatit. Mielenkiintoisia pääluentoja kuullaan keskiviikosta perjantaihin. Uutuutena ovat kurssiosallistujille ja näyttelyvieraille maksuttomat ja avoimet tilaisuudet, jotka käsittelevät myös potilasturvallisuutta.

Keskiviikkona iltaa voi viettää kollegojen kanssa jäsenillassa Lääkäriliitossa. Torstaina ovat vuorossa Lääkäripäivien valloittavat iltajuhlat trendikkäässä Kattilahallissa. Iltajuhlan lipun voi ostaa ilmoittautumisen yhteydessä.

Voit ilmoittautua päiville 17. lokakuuta klo 14.00 jälkeen. Ilmoittaudu linkistä: http://www.laakaripaivat.fi/2013/ilmoittaudu/

Yhteinen. Laadukas. Osaaminen.