Lääkäripäivien Lääkäritori kutsuu tutustumaan

Poikkeuksellinen aika vaatii poikkeuksellisia ratkaisuja. Tämän vuoden Lääkäripäivät järjestetään virtuaalisesti, siksi myös Lääkäritori on kokenut muodonmuutoksen.

Lääkäritori, eli Lääkäriliiton ja sen lausunnonantajajärjestöjen yhteinen osasto Lääkäripäivillä on perinteisesti ollut messukävijöille paikka, jossa Lääkäriliiton ja yhdistysten asiantuntijat ovat tarjonneet apua niin jäsenyyteen, lakiasioihin kuin muihin ajankohtaisiin lääkärin työhön liittyviin seikkoihin. Tänä vuonna virtuaalinen osastomme tarjoaa kaiken tämän – ja vielä enemmän!

Tule katsomaan videoterveiset liiton johdolta, jäsenpalveluilta sekä tutkimusyksiköltä ja tutustu Lääkäritaloon. Uppoudu vaikuttamistyöhömme ja lue, mitä liitossa tapahtuu vuonna 2021. Osastollamme sinun on mahdollista nähdä myös uunituore animaatiovideomme – katso millaisia etuja saat urasi eri vaiheissa. Jännittävässä tietokilpailupelissä pääset puolestaan antamaan panoksesi tärkeään tutkimustyöhön – päivän viisi parasta ja nopeinta tietäjää saavat valita tutkimuskohteen, jolle lahjoitetaan 100 euroa. Ethän myöskään unohda Lääkärilehden kansikuvaäänestystä, jossa eniten ääniä saanut vaihtoehto valitaan vuoden kolmannen lehden sisäkanteen.

Lääkäritorin chat-palvelussa voit lisäksi keskustella asiantuntijoidemme kanssa. Tervetuloa, tavataan Lääkäritorilla13.–15.1.!