Lääkäriliitto Turun Lääketiedepäivillä marraskuun alussa

Lääkäriliitto on mukana Turun Lääketiedepäivillä 1.-3.11.2016. Tule kyselemään ja keskustelemaan liiton osastolle!

Lääkäriliitolla on oma osasto Turun Lääketiedepäivien näyttelyssä Logomossa 2.-3.11.2016. Osastolla numero 36 voit tavata liiton henkilökuntaa ja keskustella mieltäsi askarruttavista asioista. Ständillä on tavattavissa mm. Lääkäriliiton TYKS-erityisvastuualueen uusi piiriylilääkäri Minna Kaarisalo.

Päivien teemana on ”Liikunta on lääkettä”. Tiistaina 1.11. tieteellisen symposiumin aiheena on Liikunnan ihmepilleri - hyötyä vai haittaa? Avajaissessiossa 2.11. esiintyy mm. Pekka Hyysalo, joka kertoo omasta kuntoutumisestaan - siinä liikunnalla on ollut merkittävä osuus. Päivien aikana on myös liikunta-aiheinen yleisöluento yhteistyössä Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kanssa.

Turun Lääketiedepäivät on Suomalaiseen Lääkäriseuraan Duodecimiin kuuluvan paikallisyhdistyksen Turunmaan Duodecim-seuran vuosittainen koulutustapahtuma lääkäreille ja lääketieteen opiskelijoille. Juhlallinen avajaistilaisuus on tiistaina 1.11. Sigyn-salissa. Juhlapuheen pitää tänä vuonna Lääkäriliiton toiminnanjohtaja Heikki Pälve.

Tervetuloa monipuolisille alueellisille päiville päivittämään osaamista ja tapaamaan Lääkäriliiton edustajia!