Lääkäriliitto SuomiAreenalla 11. heinäkuuta

Porin SuomiAreenalla keskustellaan suomalaisesta yhteiskunnasta viiden päivän ajan kesäisissä tunnelmissa. Lääkäriliiton ja Sitran tilaisuudessa tiistaina 11.7. aiheena on terveydenhuollon tulevaisuus.

Lääkäriliiton ja Sitran yhdessä järjestämä tilaisuus ”Sinun terveytesi tulevaisuus tehdään tänään – tieto, talous ja teknologia ratkaisevat” on osa Lääkäri 2030 -hanketta. Runsaan tunnin kestävä tilaisuus koostuu kolmesta osiosta, joissa on keskustelemassa sopiva yhdistelmä poliitikkoja, lääkäreitä ja muita terveydenhuollon vaikuttajia.

Tilaisuudessa avauspuheenvuoro on Lääkäriliiton puheenjohtajalla Marjo Parkkila-Harjulla. Tilaisuudessa julkistetaan myös tulokset kyselystä, jossa selvitetään lukiolaisten näkemyksiä terveydenhuollon tulevaisuudesta ja digitalisaatiosta.

Aika: 11.7.2017 klo 15:15 - 16:30
Paikka: SuomiAreena, Kauppakeskus Puuvilla, Siltapuistokatu 14, Pori

Myös NLY SuomiAreenalla

NLY on yksi 11.7. pidettävän ”Hoitaako lääkäri minua?” -tilaisuuden järjestäjistä. Tilaisuudessa pohditaan, voiko lääkäriin luottaa - entä uudistuneeseen terveydenhuoltojärjestelmään? Onko yhteiskunnalla varaa uusimpiin lääkkeisiin ja tehokkaimpaan hoitoon? Keskustelemassa mm. Marjo Parkkila-Harju.

Hoitaako lääkäri minua?
Aika: 11.7. klo 17.15 - 18.30
Paikka: Kauppakeskus Puuvilla

Mikä on SuomiAreena?

Porissa järjestetään 10.–14. heinäkuuta SuomiAreena-tapahtumaviikko nyt jo kahdennentoista kerran. Keskustelemassa nähdään ennätysmäärä yhteiskunnallisia vaikuttajia. Puhujalistalla on 950 nimeä yli 170 tilaisuudessa.

SuomiAreenan tilaisuudet ovat kaikille kävijöille avoimia ja ilmaisia. Viime vuonna tapahtumaan osallistui 63 000 kävijää. SuomiAreenan järjestävät MTV ja Porin kaupunki.

Lisätietoa: suomiareena.fi