Lääkäriliitto hakee järjestöpäällikköä

Lääkäriliitto hakee Jäsenpalvelut-toimialalleen kokenutta järjestöpäällikköä. Hakemukset on jätettävä 25.6.2020 mennessä.

Lääkäriliitto on ammattijärjestö, johon kuuluu 94 % Suomessa toimivista lääkäreistä. Lääkäriliitto huolehtii lääkärien edunvalvonnasta, kehittää terveydenhuoltoa, lääkärien koulutusta ja lääketieteen etiikkaa sekä edustaa suomalaisia lääkäreitä useissa kansainvälisissä järjestöissä.

Pääosa jäsenistämme tekee työtä kunnallisissa terveyskeskuksissa ja sairaaloissa. Yhä useampi lääkäri työskentelee yksityisten palveluntuottajien palveluksessa tai itsenäisinä ammatinharjoittajina. Valtion palveluksessa on satoja lääkäreitä. Liiton toimistossa Helsingin Vallilassa työskentelee vajaat 60 henkeä.

Lääkäriliitto hakee Jäsenpalvelut-toimialalleen kokenutta

JÄRJESTÖPÄÄLLIKKÖÄ

Järjestöpäällikkö vastaa

- luottamusmiesjärjestelmästä sekä järjestövalmiuden rakentamisesta ja ylläpidosta
- liiton tavoitteita tukevasta järjestöyhteistyöstä ja -toiminnasta
- liiton ala- ja paikallisosastojen toiminnasta

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme

- lääkärin tutkintoa ja mielellään luottamusmiestaustaa
- aitoa kiinnostusta työskentelyyn järjestötoiminnan ytimessä ja jäsenrajapinnassa
- innostavaa otetta työhön sekä hyviä vuorovaikutustaitoja
- kykyä suunnitelmalliseen työskentelyyn pitkäjänteisissä hankkeissa

Hakemamme henkilö työskentelee myös jäsenneuvonnassa sekä osallistuu erilaisiin jäsentilaisuuksiin niin puhujana kuin pitääkseen yllä kontaktia jäseniimme. Tehtävä on osa-aikainen, noin 50-60 %:n työajalla, ja se voidaan hoitaa myös osittain etätyönä. Tehtävä edellyttää jonkin verran matkustamista eri tilaisuuksiin. Tehtävän täytämme aluksi määräaikaisena. Yksityiskohdista neuvottelemme joustavasti.

Tehtävään valittavalle henkilölle tarjoamme haasteellisen ja monipuolisen tehtäväkentän sekä asiantuntijaorganisaatiomme tuen. Tehtävä tarjoaa näköalapaikan lääkärikuntaan, lääkärin työhön sekä mahdollisuuden vaikuttaa järjestötoimintamme kehittymiseen.

Lisätietoja tehtävästä antavat toiminnanjohtaja Kati Myllymäki puh. 040 450 6354 ja hallintojohtaja Jaana Heinonen puh. 040 724 1072.

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@laakariliitto.fi 25.6.2020 mennessä.

Hakuilmoitus (pdf)