Kesän ja syksyn lomaviikot pian haettavina

Lääkäriliiton lomaosakkeet ajalle 23–51/2014 ovat jäsenten haettavina 3.3.–23.3.2014. Arvonta on 25.3.2014.

Liitolla on lomaosakkeita Katinkullassa, Kuusamossa, Punkaharjulla, Saariselällä, Tahkolla, Tampereella ja Vierumäellä sekä Åressa Ruotsissa.

Jäsenet voivat käyttää laadukkaita lomahuoneistoja huomattavasti markkinahintoja edullisemmin.

Lomaosakkeet ovat haettavina kaksi kertaa vuodessa. Hakemukset tehdään Holiday Club Yrityspalvelun verkkopalveluun, jossa on tarkemmat tiedot hakemisesta, kohteista ja niiden hinnoista.

Verkkopalvelun linkki ja tunnukset löytyvät osoitteesta www.laakariliitto.fi > Jäsenyys ja palvelut > Jäsenpalvelut ja asiointi > Vapaa-aika (vaatii FiMnet-kirjautumisen).

Lisätietoja saa puhelimitse Holiday Club Yrityspalvelusta numerosta 030 687 0400 (ma–pe 9–16).