Joko siirryit e-laskuun?

Tiesitkö, että voit maksaa liiton jäsenmaksun e-laskulla? Vaihtamalla perinteiset paperilaskut sähköiseen e-laskuun helpotat maksamista ja vähennät kotiisi kertyvää paperia.

E-lasku on helppo ja turvallinen sähköisessä muodossa oleva lasku, jonka saa suoraan omaan verkkopankkiin. E-laskulla säästää aikaa ja välttää kirjoitusvirheitä, sillä laskun tietoja ei tarvitse itse näppäillä verkkopankissa. Eräpäivää ja summaa voi halutessaan muuttaa, eikä laskua veloiteta tililtä ilman hyväksyntää. E-lasku arkistoituu automaattisesti, ja sen voi tallentaa myös omalle koneelle.

Toimi näin:

1. Kirjaudu verkkopankkiisi
  2. Valitse e-lasku, lisää laskuttajaksi Suomen Lääkäriliitto, ja kirjoita yksilöintitiedoksi henkilötunnuksesi.
  3. Valmista tuli!

Lääkäriliitto on Green Office –toimisto, jonka tavoitteena on vähentää ympäristövaikutuksia. Korvaamalla paperiset laskut sähköisiksi jäsenemme voivat auttaa Lääkäriliittoa kehittämään toimintaansa ja pienentämään ekologista jalanjälkeä.

E-lasku pähkinänkuoressa

• E-lasku on sähköinen lasku, joka maksetaan verkkopankissa. Laskun tiedot ovat valmiina, joten se tarvitsee vain tarkistaa ja hyväksyä.
  • Paperittoman vaihtoehdon hiilijalanjälki on 30% pienempi kuin paperilaskussa
  • Useimmilla pankeilla palvelu on maksutonta tai sen käyttö sisältyy verkkopankin hintaan.
  • E-laskun tilaat omasta verkkopankistasi valitsemalla toimitustavaksi e-laskun. Tilauksessa pyydetään yksilöintitietoa (esim. asiakasnumeroa), Lääkäriliiton laskussa se on oma henkilötunnus
  • Pankeilla on käytössä erilaisia ratkaisuja e-laskun saapumisen ilmoittamisesta. Tarkista vaihtoehdot omasta pankistasi.
  • Lisää ohjeita löydät verkkopankkisi sivuilta tai Finanssipalvelujen keskusliiton sivuilta www.fkl.fi > e-lasku.
  • Lisätietoa Netpostin käytöstä: www.netposti.fi

Lisätietoa jäsenmaksuista ja maksualennuksista