Jäsenkortti on nyt helppo nakki

Lääkäriliiton sähköinen jäsenkortti uudistuu 2016 ja sen käyttöönotto on entistä helpompaa.

Jäsenkortin sisältämä tekstiviesti toimitetaan keskiviikkona 13.1.2016 kaikille jäsenille, joiden matkapuhelinnumero on liiton jäsenrekisterissä vuoden lopussa. Jäsenkorttiasiantuntijat ovat Lääkäripäivien Lääkäritorilla iltapäivisin kertomassa uudesta kortista. Muista päivittää puhelinnumerosi Tietoni-palvelussa.

Jäsenkortin etusivu toimii ilman nettiyhteyttä (esim. lentokoneessa) kunhan se on otettu käyttöön nettiyhteyden kanssa. Sen jälkeen korttia käytetään klikkaamalla kuvaketta, jossa on Lääkäriliiton logo. Jäsenkortin etusivu sisältää nimen, jäsennumeron ja Fimnet-tunnuksen lisäksi tiedot erikoisaloista myös englanniksi sekä tekstin Laillistettu lääkäri – Medical Doctor. Muilla sivuilla on suorat soittolinkit ja meiliosoitteet liittoon, vakuutusyhtiöiden yhteystiedot ja vakuutusten numerot sekä linkit Lääkärilehteen, Uutishuoneeseen, Fimnet-, Tietoni- ja Usein kysyttyä –palveluihin. Lisäksi jäsenkortin kautta pääsee käyttämään Pharmaca Fennicaa, Taitoni.fi- ja Jäsenedut.fi –palveluita, Lähin apteekki-sovellusta ja varaamaan Holiday Club –lomaviikkoja.

Perinteinen muovinen jäsenkortti uudistuu myös. Kääntöpuolelta löytyvät ensi vuonna tiedot erikoisaloista suomeksi (tai ruotsiksi) ja englanniksi.

Lue lisää www.laakariliitto.fi/jasenyys/jasentuotteet/