Jäsenetuja Tallink Siljalla, Viking Linella ja Eckerö Linella

Tallink Silja

Tallink Siljan sopimusasiakkaiden jäsenetu on uudistunut. Lääkäriliiton jäsenillä on mahdollisuus liittyä Suomessa sopimusasiakkaana ilmaiseksi Club One -jäseneksi suoraan keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu muun muassa 20 % perusalennus sekä 35 % ennakkovaraajan etu tietyistä normaalihintaisista tuotteista. Silver-tasolle pääsee klikkaamalla erikoisliittymislinkkiä www.clubone.fi/erikoisliittyminen tarjoussivulla ja antamalla liiton nimi SLL (ylin kenttä) ja asiakasnumero 4957 (alin kenttä). Jatka sivun oikean yläkulman linkistä. Tämän lisäksi tarjotaan kuukausittain vaihtuvia erikoisetuja vapaa-ajan matkustukseen. Tiedot löytyvät kootusti Tallink Siljan sopimusasiakkaiden etusivustolta osoitteesta www.tallinksilja.com/fi/trips/discounts/offersForUnions.

Viking Line

Suomen Lääkäriliiton jäsenet saavat Akavan sopimuksen kautta Tukholman tai Tallinnan risteilyt jäsenetuhintaan. Alennus on enimmillään 50 % risteilyjen normaalihinnoista riippuen lähtöpäivästä, reitistä ja hyttiluokasta. Etu koskee vapaa-ajan risteilymatkoja, ei ryhmämatkoja. Varaudu näyttämään liittosi jäsenkortti lippuja lunastaessa ja sataman lähtöselvityksessä. Varattaessa ilmoita varauskoodin alkuosaksi FKKRY. Varaukset: Viking Linen Myyntipalvelusta, puh. 0600 415 77, matkatoimistosta tai internet-sivuilta www.vikingline.fi.

Eckerö Line

Akava ry:lle ja sen jäsenyhdistyksille ja jäsenille myönnetään seuraavat sopimushintaiset matkatuotteet 16.8.–30.12.2010: päiväristeily su-pe 12 €/hlö, päiväristeily la 20 €/hlö sekä A2-hytti päiväristeilyllä 32 €/hytti. Varauksen yhteydessä tulee mainita tuotekoodi “AKAVC” (Eckerö Linen nettimyymälässä lisää koodi sille varattuun kenttää). Sopimushinta on talouskohtainen ja edellyttää jäseneltä voimassa olevaa jäsenkorttia. Hinnat koskevat myös samalla varauksella mukana olevia matkustajia. Varaukset vain Eckerö Linen omista Suomen myyntipisteistä. Matkan tulee olla maksettu ennen lähtöpäivää. Sopimushintoja ei voida myöntää jälkikäteen, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Varaukset/tiedustelut: Eckerö Line Ab Oy yksittäisvaraukset www.eckeroline.fi ja 06000 4300 (1,64 €/vastattu puhelu+pvm), kokous- ja ryhmävaraukset (09) 2288 540 Matkamyymälä, Mannerheimintie 10, 00100 Helsinki Eckerö Linen muutos- ja peruutusehdot: www.eckeroline.fi