Ilmoittaudu Lääkäripäiville

Toiminnot

Kolmipäiväiset Lääkäripäivät (13.–15.1.2016) järjestetään entiseen tapaan Messukeskuksessa.

65 kurssin kattaus tarjoaa runsaasti ajankohtaista tietoa. Ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä www.laakaripaivat.fi Kurssien lisäksi myös näyttelyyn ilmoittaudutaan verkossa, ja näyttelyyn pääsee tutustumaan koko päivien ajan.

Pääluennot ovat avoimia sekä kurssiosallistujille että näyttelyvieraille. Keskiviikon pääluennon Social Determinants of Health pitää Maailman Lääkäriliiton presidentti Sir Michael Marmot, joka on vuosia ollut huolissaan terveyden epätasaisesta jakautumisesta. Torstaina pääluennon pitää Pohjolan ja Suomi-yhtiön lääketieteen palkinnon saaja. Perjantaina pääluennossa käyvät vuoropuhelua vanhusten hoidosta kirjailija Minna Lindgren ja geriatri Harriet Finne-Soveri.

Kesiviikkoiltana vietetään avajaisia Messukeskuksessa. Torstai huipentuu iltajuhlaan Vanhalla ylioppilastalolla. Muista ostaa iltajuhlalippu!

Seuraa meitä myös somessa: http://Facebook.com/laakaripaivat2016 ja https://twitter.com/laakaripaivat